Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

dinsdag 26 maart 2013

Criss Cross Box à la Marianne.

Goedenavond allemaal,

Ook ik heb me laten verleiden door de super leuke stempels van de Paascollectie van Magnolia. Ik heb Tilda Hiding Easter Egg gebruikt.En hier heb ik een Criss Cross Box meegemaakt en het patroon gebruikt van http://kaartenvanmarianne.blogspot.nl.

Deze box heb ik voor mijn kleindochter Zoë gemaakt voor haar Pasen. Hoop niet dat ze met d'r papa op mijn blog kijkt, want dan is er geen surprise meer. Dus ik ga maar vast duimen.

Het was onwijs leuk om deze box te maken. Ik betrap mezelf dat ik steeds meer met stappen vooruit ga. Hoe meer je maakt, hoe meer lef je krijgt. Ik heb met volle teugen van de creatie genoten,want wat kan een mens toch van freubelen blij worden. En dit keer geen felle fuchsia maar pastel met lime groen. Vind deze kleuren prima bij elkaar passen. Houdt jullie niet langer in spanning en tadáááa hier komen de foto's.

Tilda zo gefotograveerd dat je de H20 goed ziet!!!
Tilda zonder Bling Bling H20

Nou is toch leuk geworden of niet? Enne wat dachten jullie van mijn KONIJN!!!!

De volgende materialen heb ik gebruikt:
@ Doodlebug dessin papier pastel kaléidoscope
@ Rose en limegroen cardstock
@ Twinkling H20's : Key Lime, Rose Petal, Cinnamon Stick & Natural Linen
@ Ranger Stickles Crystal staart & oren
@ Sharpie pen Wit voor de wangetjes
@ Wibra eitjes ( Wie heeft ze niet ? )
@ Spellbinderstans Beaded Circles & Petite Scalloped Circles Small
@ Cricut George & Basic
@ Veertjes,Diverse Magnoliabloementjes en besjes,lint
@ Magnolia Doohickeys Heart Swirl

Deze box wil ik mee laten doen met de volgende challenges:

krea2day.blogspot.nl
miekelotteschallenges.blogspot.be
duymelot.blogspot.nl

Mocht ik jullie niet meer spreken, dan wens ik een ieder alvast hele fijne paasdagen toe.

Liefs Nita


12 opmerkingen:

  1. Oh wat is die schitterend geworden Juanita, ik vind het werkelijk een plaatje, hij is schitterend meis, zo mooi dit model en de kleurtjes, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat geweldig, wat een lieve voorjaarskleurtjes! Krijgt je kleindochter het konijn en het zakje snoep er ook bij? Ze boft maar met zo'n oma!
    Jij ook fijne Paasdagen!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Juanita,

    Whoo meis wat heb je dat prachtig gemaakt en wat een bofkont is je kleindochter ik weet zeker dat ze er blij mee is.
    Ik vind ook dat je steeds beter word met je creaties ik vind dit een super mooie creatie.

    Fijne Paasdagen.
    Lieve groetjes Marrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die mooi geworden. Prachtige kleurencombinatie. Het papier is zo vrolijk erbij. De eitjes zijn zo leuk om mee te werken. Ik kan ze hier in de buurt niet meer vinden, jammergenoeg. Dank je wel voor je compliment op mijn blog en lief dat je me gelinkt hebt.
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Dat is mooi geworden en wat een heerlijke vrolijke kleuren. daar hou ik wel van.

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat zijn ze leuk hé! En wat heb je gezellige kleuren gebruikt! Laat de Pasen maar komen ;p
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een hele prachtige paaskaart geworden ( het konijn is ook snoezig)
    Nog 'gefeliciteerd' met de uitslag.
    Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ever so cute and pretty xx
    Thankyou so much for playing along with us this week at MDUC and I wish you a great easter xx
    Hugs Debbie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a beautiful Easter cards you have made. Lovely colors and decorations.
    I wish you Good Luck this week at MDUC challenge.
    Hug Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw meis, wat een geweldig mooie kaart! Bedankt voor je deelname aan onze wedstrijd bij Duymelot! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een plaatje zeg, daar zal je kleindochter blij mee zijn, hele fijne paasdagen liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super schattig !! Wat lief dat je dat voor je kleindochter hebt gemaakt .... Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen