Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

woensdag 13 februari 2013

Valentijnskaartje

Hallo Luitjes,

Ook ik heb voor het eerst een Valentijnskaartje gemaakt.Bestemming: Niemand.Dat klinkt raar hè maar wilde ook eens met wat challenges meedoen, en eens beginnen aan een voorraad kaartjes aan te leggen.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
krea2day.blogspot.nl februari candy,maak een easelkaart
miekelotteschallenges.blogspot.be maak een Valentijnscreatie
elkekaarteenfeestje.nl Liefde/Valentijn/Trouwen wordt gesponsord door noortje-design.blogspot.nl

Hier dus mijn creatie.







Wat een scheetje hè deze digi van Krista van Saturated Canary. En zoals altijd een echte Nitakaart lekker veel Fuchsia en Bling Bling. En natuurlijk de toepasselijke Valentijnsharten met de nodige teksten : Hugs & Kisses, Happy Valentine, XOXO, Sweet Love( als de kaart dicht is)  & Sweet Heart.

De volgende materialen heb ik gebruikt:
Cheery Lynn Heart To Heart Doily Mal
Spellbinders Classic Heart
Martha Stewart hartjespons
Cricut Cartridge Wild Card
Om de harten van de digi Ranger stickles Crystal
Cardsstock Fuchsia,Best Friends Inc.dessinpapier
Fuchsiaglitterpapier
Xenos fuchsiabrad
Happy Valentine,Sweetheart eigen voorraadstempel

Stempel ingekleurd met mijn favoriete Twinkling H2O 'S:
gezicht/handen/oren: natural linnen
haar: rich cocoa/mocha rose
lippen: luv-u-pink
harten/haarelastieken/slobsokken: plumeria en luv-u-pink
ogen: seaspray
schoenen: rich cocoa
doos: mocha rose
truitje en rokje: bashful blue/wild blue berry

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen vermaken met mijn creatie, ik zal zeggen op naar de volgende.Want ik moet even heel veel oefenen met kleuren,want dat gaat mij nog steeds nog niet zo goed af.En oefening baart kunst.

Lots of love,
Dikke Kus Nita



22 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige valentijns kaart.
    Mooie stansen heb je daarvoor gebruikt.
    Je poppetje is prachtig ingekleurd.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem super geworden Juanita, het is echt een toppertje geworden. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is dit mooi Juanita.
    Dat hart is echt mooi zeg en dan deze digi... echt een plaatje.
    Superleuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zeker een Sweet kaartje,Juanita!!! Erg mooi hoor!
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pronkstukje Juanita. Hele mooi easelkaart met al die harten.
    Bedankt voor het mee doen met Miekelotte is challenging you.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtige kaart, ik zou me maar niet te veel zorgen maken over je capaciteiten want die zijn prima.
    Hoi Lieverd hopelijk had je goed nieuws.
    Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige kaart Juanita! Zoveel leuke details: de glitters, het stempel, de woordstansjes ( hugs & kisses ) etc. En ik vind zo'n easelkaart altijd heel bijzonder...
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke Valentijnskaart, Juanita!
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lekker zoet kaartje, enig! Ontzettend lief stempeltje die het super goed doet op dit hart-easel-kaartje.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi zo die vorm, en dan er easel van maken, Knap!! Leekr aan de bling gegaan past er geweldig bij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo wat een blin, bling inderdaad op je kaartje, heerlijk!!!! Echt zoveel om naar te kijken. Heel erg leuk gedaan en lief dat je bij sarah een berichtje achterliet!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een beauty heb je gemaakt. Mooi met de H2O ingekleurd. Je bent me voor met reageren (had nog geen tijd gehad), want ik had het ook gezien dat we samen bij Krea2day in het blogbericht geplaatst waren. Wat leuk.
    Leuk ook dat je meedoet met de Challegne van Miekelotte is Challenging You. Succes.

    Veel liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke, mooie creatie Nita...toppie om naar te komen kijken!

    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart in lekkere sprekende kleuren.
    Bedankt voor je deelname bij EKEF.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het ziet er geweldig uit!!
    Heerlijke liefdeskleurtjes...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige valentijnskaart zeg heel mooi met al die prachtige harten, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke kaart! Prachtige kleuren:) ~Liefs Else-Marie~

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Juanita,

    Ik vind je kaart geweldig en het inkleuren het ziet er toch prachtig uit is niks mis mee hoor.
    Hoe is het nu met je is de uitspraak al geweest?

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart!
    Mijn dochter zou m helemaal geweldig vinden hihihi

    Supermooi gedaan!!

    Liefs; Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Nita , erg leuk om nu nog een Valentijnskaart te zien !! En wat voor eentje .... erg mooi ! Mooi van kleur en vorm. En lekker veel details. Een plaatje om naar te kijken. Creatieve groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Juanita, je valentijnskaartje had ik al gezien, maar wat een leuke foto bovenaan het bericht! ( van je schatten ) En dat babietje met die pups is ook zooo schattig!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen