Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 50 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 10 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zaterdag 2 februari 2013

Kaartje voor de buurjongen!!!

Dat is snel hè, moest wel want de buurjongen werd 14. En dit keer weer gebruikt gemaakt van een digitale Kenny K stempel genaamd Cool Kid.
Ja een leukere kaart als deze kan je toch niet krijgen als puber met je mobiel in je handen.
Ik vond de kleuren rood,wit,blauw wel lekker fris voor een jongenskaart. Inmiddels heb ik de kaart vanmiddag aan hem gegeven en hij vond hem te gek.









Gebruikte materialen:

@ wit,rood en blauw cardstock,rood glitterpapier
@ dessinpapier kruitvat
@ Digitaal stempeltje Kenny K Cool Kid
@ digitaal stempeltje happy birthday
@ Cricut: Wild Card
@ Cuttlebug Embossingfolder
@ zilverkleurige sterrentjes met peel off stiften rood en blauw gekleurd
@ stempeltje ingekleurd met Twinkling H2O'S(Naturel Linen,Wild Blueberry,Poppy Red,    Cinnamon Stick,Hunter Gray

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

LIEFS NIT@

12 opmerkingen:

  1. Kan begrijpen dat je buurjongen hem mooi vond, het is dan ook een heerlijk stoer kaartje Juanita. En met de inhoud was hij natuurlijk ook heel blij ;-) Een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan best begrijpen dat die mooi kaartje vindt met inhoud!!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een heel eindje teruggekeken op je blog Juanita en je maakt erg mooie dingen. Ik vind vooral de roze, romantische kaarten en ook de canvas die je voor je stiefdochter hebt gemaakt prachtig!!
    Maar, bovenstaand stoere kaartje is ook erg leuk, ik kan me voorstellen dat je buurjongen er blij mee was!
    Ik ben je volger geworden, ik zou het heel leuk vinden als jij mijn volger ook wordt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Juanita,

    Bratt vond hem zeker gaaf, de kaart krijgt een speciaal plekje bij zijn verjaardagscadeau's.

    Gr,

    Dick en Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stoere kaart.
    Kan me voorstellen dat hij hem mooi vond.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke vrolijke en stoere jongenskaart. :)) Super gedaan.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is inderdaad echt een hele leuke jongenskaart.
    En ook nog met hele leuke inhoud ook.
    Daar zijn puberjongens ook dol op!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan me wel voorstellen dat hij deze kaart superleuk vindt Echt een jongenskaart en leuke kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk is dit kaartje zeg! Lekker stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. helemaal leuk met dat glitterpapier als achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Juanita,
    ik kom ook eens even bij jou kijken! Wat een ontzettend gave kaart heb je voor je buurjongen gemaakt! Daar zal hij wel blij geweest mee zijn..
    Wat ik ook leuk vind is hoe je het geld 'verwerkt' hebt! Heel goed idee!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen