Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zaterdag 26 januari 2013

Verjaardagskaarten!!!!

Hallo Luitjes,

Het even geduurd maar ik ben er weer.

11 januari was mijn verjaardag en tevens de rechtzaak van mijn zoon. Zal jullie de details besparen,was allemaal al erg genoeg. De uitspraak is jammer genoeg niet gelijk gedaan door de rechter maar is vastgesteld op 8 februari a.s.

Ik heb uiteraard mijn verjaardag niet gevierd maar mijn (stief)dochter en haar gezinnetje kwamen toch een bakkie doen en mijn kleindochter heeft me lekker opgefleurd, trouwens konden wij dit beiden wel gebruiken na zo'n dag.

Zoë is net als oma zo'n freubelfreak en had uiteraard een hele mooie kaart voor mij gemaakt. Ik was er zo blij mee, doet je weer even alles vergeten. Alleen de tekst al: Voor Mijn Lieven Oma, De Lucht Is Blauw, Een Roos Is Rood, Ik Hou Van Jou,Hiep Hiep Hoera !!!!!

Nou een mooier kado als dit kan een mens zich toch niet permitteren. Ben zo trots op die meid.Tussen het roze lintje zaten mijn verjaardagscentjes. Tevens heb ik nog een canvas gemaakt door Zoë te tonen. Deze had ze vorig jaar voor mij gemaakt, maar ben hem helemaal vergeten te showen op mijn blog. Zij weet dat er op mijn scrapkamerkast vol potjes met bloementjes staan, en toen heeft zij deze canvas gemaakt,met titel De Bloemenwereld. Hij moest ook boven mijn kast bij de bloemenpotjes hangen.

Mijn verjaardagskaart

De Binnenkant



Super mooie tekst
BLOEMENWERELD


Ik heb ook nog een verjaardagskaart gemaakt voor mijn zwager zijn verjaardag. Hij is gek van mooie chickies en vond deze KennyKdownloads.com  Carmen Electrafying girl wel een hele toepasselijke.
Weet bijna wel zeker dat hij dit chickie mooi zal vinden.

De Voorkant
De Binnenkant
Close-up

Gebruikte Materialen:

@Wit en Grijsblauw cardstock
@Paperblokje Kruidvat
@Digitale Stempel Kenny K Carmen Electrafying
@Stempel Alleen voor jou(Eline? of Marianne)
@Digi stempel Internet
@Glitterfoam
@Cricut George & Basic
@Bling bling sterrentjes kruidvat
@Go Kreate conc Frilly 7
@Zilverkleurig bling draad gevlochten
@Twinkling H 2 O'S: wild blue berry,natural linen,
cinnamon stick,golden opal en puppy red
@Stickles Ranger Chrystal


Zo dit was het weer.

Fijne middag,
liefs Nita

9 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd Juanita, wat een schat van een kleindochter heb je, wat lief wat ze voor je heeft gemaakt, daar smelt je toch van. Wat zal jij een trotse oma zijn. Nog een paar weekjes en dan is eindelijk de uitspraak, sterkte ermee. Wat een supergave kaart heb je voor je zwager gemaakt, die vindt hij zeker helemaal te wauw. Top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Juanita,

    Nog gefeliciteerd met je verjaardag ik hoop dat de uitspraak voor jou goed uitpakt.
    En wat heb je kleindochter een mooie kaart voor je gemaakt(dat zijn de mooiste kaarten).
    En die kaart voor je zwager vind ik super ik weet zeker dat hij deze te gek vind.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar word je als oma toch helemaal blij van, wat een mooie dingen van je kleindochter! ook jouw kaart is erg gaaf, mooi die draadster!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een leuke kaarten mogen ontvangen van je dierbare

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh wat een super lieve kleindochter heb je dat ze zoiets moois voor je maakt.
    Je kaart ziet er super uit, prachtig!!
    Via via kwam ik op je blog, wat een schitterende dingen maak je, ben gelijk volger van je geworden.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tjonge wat lief dat je een kaartje kreeg van je kleindochter!:) dat zijn dingen die je zeker bewaren wil.
    en die kaart voor je zwager is ook helemaal wauw!:)
    ~liefs Else-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er is niks meer waard dan een zelfgemaakt geschenk van een kind! PRACHTIG!!
    Fijn dat je Zoe hebt en dat zij je weer op kan fleuren in moeilijke tijden...
    Heel veel sterkte hoor meid.
    Het is niet niks wat je meemaakt!
    Heel veel liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allereerst nog van harte met je verjaardag. Heb het helemaal niet gezien. Erg hé!!! Maar je kleindochter heeft je goed verwend met die prachtig creaties van haar.
    Je hebt ook een mooie kaart voor je zwager gemaakt. Leuk zijn die digi's van Kenny K.
    Succes 8 Februari, dat zal je wel nodig hebben.

    Groetjes en liefs, AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen