Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

woensdag 26 december 2012

Tweede Kerstdag!!!!!!!!

Hallo Allemaal,

Ik wil een ieder nog een hele fijne tweede kerstdag wensen.Ben jullie niet vergeten,maar druk met van alles zoals altijd.

Het gaat stukje voor stukje beter met me, heb namelijk ook goed nieuws te melden.

Ten eerste heb ik voor het eerst sinds jaren voor en na de kerst een keertje vrij. Dus de 24e, 27 en 28 en de 31e december. Jullie zullen wel denken van, je werk houdt toch op per 31 december 2012,dan heb ik toch voor een hele lange periode vrij, dus NIET mensen. Ik heb per 2 januari 2013 weer werk en wel mijn oude werk alleen voor een andere cateraar. OOOOHHHHH kan het wel van de daken schreeuwen, hoef GEEN uitkering aan te vragen. Morgen ga ik me contract in orde maken en tekenen, alles is al mondeling toegezegd. Dus gelukkig is het zonnetje voor mij weer gaan schijnen.

De kerst heb ik gisteren gevierd bij mijn  (stief)dochter en gezinnetje.Vandaag ben ik lekker thuis met man en hond heerlijk geen verplichtingen.

Hier thuis is er weinig kerst te vinden, vanwege de rechtzaak die onze zoon ons aan gedaan heeft.Deze komt, ja een mooier cadeau als moeder kan je niet krijgen voor je verjaardag, 11 januari a.s. voor, een datum waar wij al heel lang tegen aanhikken. We hopen dat de rechter gauw tot een uitspraak  zal komen, dan kunnen we die nare periode achter ons laten. Kon de datum wel weer uitstellen, maar dan duurt het alleen nog allemaal langer. Dus volgend jaar laat ik jullie mijn kerstboom en andere versieringen zien, nu slaan we dit jaar even over.

Maar ben niet helemaal bij de pakken neer gaan zitten heb ook nog 2 kerstkaartjes te showen en de kerstfoto's bij mijn kleindochter thuis, zij heeft netjes haar kerstcadeautjes ontvangen, zo'n klein meissie mag van het hele gebeuren immers niet de dupe worden.

En een tijdje terug had ik een bestelling geplaatst bij Jacobi in Drachten,daar heb ik 3 memory box mallen ( Snowflake corner, Frosty border, Frostyville Border) en 1 Go Kreate (Frilly Square 7) besteld en binnen gekregen.

Verder wens ik iedereen nog een hele fijne 2e kerstdag en avond toe, eet smakelijk voor straks, ik ga lekker gourmetten met manlief.

liefs Nit@













12 opmerkingen:

  1. Wat geweldig voor je dat je weer een nieuwe baan hebt, jij gaat meteen het jaar helemaal goed in. Super voor je Juanita, wat een prachtige kaarten heb je gemaakt met de schitterende mallen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh GEFELICITEERD met je nieuwe baan!!!
    Wat geweldig voor je en net op tijd!
    Wat een mooie kerstkaartjes heb je gemaakt,
    Maar we zijn niet anders van je gewend;-)
    Leuk die foto's van Zoe, fijn dat ze zo blij was met haar cadeaus!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat een fantastisch nieuws zeg dat je weer een baan hebt, gefeliciteerd.
    Wat een domper wat je in prive sfeer meemaakt, ik hoop dat alles snel achter de rug is.
    Fijn dat je kleindochter zo blij is met haar kadootjes.

    Dan natuurlijk nog je prachtige kaarten....schitterend zijn ze, en ik had het al gezegt vind vooral de onderste 2 erg mooi, dat komt denk ik omdat er wat kleur opzit.

    Ik wens je nog een paar fijne vrije dagen.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn joh dat je weer zo snel een andere baan hebt kunnen vinden, super voor !! En hopelijk komt het met je zoon ook ooit weer goed, want bij ruzies zijn geen winnaars,alleen maar verliezers.
    gelukkig is je kleindochter blij met haar cadeautje !!

    Geniet van alle mooie dingen in je leven meid !!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik zit met open mond naar die mallen te staren (en naar de kaartjes die je ermee gemaakt hebt), wat zijn die prachtig!!! Heel stijlvol, juist die witte!
    Wat heerlijk dat je eigenlijk meteen weer werk hebt, dan kunnen er niet veel zeggen in deze tijd.
    Sterkte met de rechtzaak, ik hoop dat het allemaal goed uitpakt voor jullie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Juanita,

    Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt.
    Je kersthanger hier onder vind ik ook prachtig.
    En wat fijn dat je weer aan het werk kan in het nieuwe jaar.
    Ook ik wil jou en je gezin een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief nieuw jaar toe wensen.
    Ik weet niet waarom je zoon je een rechtszaak heeft aan gedaan maar ik hoop voor jou dat het gunstig uitpakt.
    En dat jullie op een dag weer door 1 deur kunnen.
    Lieve Juanita ik wens je heel veel sterkte.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten heb je gemaakt.
    gefeliciteerd met je nieuwe job
    Succes met de uitspraak op 2 januari

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je nieuwe job. Toch een goede manier om het nieuwe jaar van start te gaan.
    Je kaartne vind ik helemaal geweldig. Vooral die met dat fleugje ijsblauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaartjes, vooral de laatste twee vind ik supergaaf!
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan en voor 2013 wens ik je alle goeds toe!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je nieuwe baan wat heb je veel
    mooie kaartjes gemaakt en de beste wense in 1013!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt, Juanita.
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan en een fijne jaarwisseling gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Juanita

    Wat een leuke spullies heb je gekocht,en mooie kaarten gemaakt

    sucses en sterkte met de rechtzaak meis

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen