Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

maandag 3 december 2012

Magnolia-kersthanger en sinterklaas gevierd.

Hallo Luitjes,

Deze kersthanger heb ik voor mijn (stief)dochter gemaakt. Ik heb hem haar gisteren overhandigd. Ze was zeer verrast, en er ontzettend blij mee en heeft hem gelijk een plaatsje aan de muur gegeven.

Ik heb weer heerlijk mijn kleurkunsten op de magnolia's kunnen uitoefenen. En tevens voor het eerst een shakercard gemaakt. Ik heb alle magnolia's op een witte ster geplakt van wilgentakken. Echt veel zie je niet meer van de ster. Op de achterkant heb ik voor de eerste keer mijn digitale naamstempel verwerkt.

Als ik aan het kleuren ben en inspiratie aan het opdoen ben, vergeet ik alles om me heen en ben lekker bezig in mijn eigen creatieve wereldje. Wat is dit toch een heerlijke hobby een grotere als dit kan ik me niet wensen.

Dit is dus mijn kerstcreatie geworden.

Zonder flits
met flits zie je de twinkling H2'OS beter








De gebruikte materialen:

Magnolia's uit de A Christmas Story Collection: Jingle Jangle Tilda, Tilda with Little Gifts, Tilda with Little Rudolf, Snowy Tilda, Tilda in the Mountains en de speciale stempel Magnolia Tilda

Stanzen van Spellbinders Floral Oval, Go Kreate conc. Frilly 7, Tim Holtz Noel & Tree, Memory Box Frosty Border
Cricut George & Basic Shapes, Accent Essentials, Home Accents
Besjes van Magnolia
Roze parelsnoer Xenos
Ranger stickles crystal en Liquid Pearls
Viva Eiskristall
Alle magnolia's ingekleurd met  de Twinkling H2'Os
Papier: Papermania Festive Frolics & Classic Christmas, Kruidvat, Glitterpapier


En uiteraard heb ik gisteren ook Sinterklaas gevierd met mijn kleindochter Zoë.
En de lieve Sint heeft haar weer verschrikkelijk verwend, de foto's liegen er niet om.












Dit was het weer voor vandaag. Nog een paar kerstkaarten te gaan.

Welterusten allemaal,
liefs Ju@nita

9 opmerkingen:

  1. Wauw wat heb je dat schitterend gemaakt Juanita en wat is je kleindochter verwend, wat een schitterende kadoos heeft ze kregen, leuke foto's heb je geplaatst. Kijk er glunderen, zou ik ook doen als ik haar was, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve home decor ster heb je gemaakt! Heel schattig! Dat is ook je kleindochter, een schatje om te zien. Heerlijk dat jullie haar zo kunnen verwennen, ik kan ervan meepraten hoor... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuke hanger is het geworden en wat een prachtige kleindochter heb je ,heerlijk verwent zo te zien ,leuk hoor
    wat heb je trouwens een prachtige bloemen rand op je blog
    groetjes elske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kersthanger heb je gemaakt, Juanita. Schitterend al die mooie details!
    En wat ziet het Sinterklaasfeest er gezellig uit, leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo zeg daar heb je je best op gedaan, wat een werk en wat een resultaat zeg. wat is dat twinkling H2O leuk, en wat is de kleine dame verwend zeg, ze straalt !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en mooie kerstversiering!
    En wat is je kleindochter lekker verwend door de lieve Sint!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk je kersthanger, vast heel veel werk geweest. En ik schaam me altijd dood als ik zou moeten vertellen wat mijn dochter met sinterklaas gekregen heeft maar als ik dat bij jou zie ben ik weer gerustgesteld. Ik denk dat ze op 1 lijn zitten hihi. supergezellig ziet dat er uit bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik kwam even langsfietsen om je hele fijne dagen te wensen!

    liefs
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een sfeer met de sinterklaasviering.
    En wat heb je leuke kerstkaarten gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen