Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

maandag 31 december 2012

Happy New Year !!!!!!!




Ik wil iedereen die mijn blog leest een heel gelukkig 2013 toewensen, met veel liefde, geluk en in goede gezondheid. Tevens wil ik iedereen bedanken die altijd geweldige reacties op mijn blog achterlaten in goede en slechte tijden. Ook wens ik een ieder weer een zeer creatief jaar toe, en dat ik veel van alle blogs gebruik mag maken om inspiratie op te doen.

Na de uitspraak van de rechter op 11 januari j.l. gaat ONS(van mijn mannetje, Amboss en ik) 2013 van start en ga ik weer normaal door het leven, en kan ik een lange nare periode hopelijk ver achter me laten. Zowiezo ga ik morgen bij mijn nieuwe werkgever beginnen, al nog wel het de nodige opstart problemen zal geven, maar dat zie ik dan wel weer.
Ik heb er zin in !!!!!!!!!

Ga zo nog lekker ontbijten met eigengemaakte appelflappies en dan gaan we toch weer afkicken van al dat eten de laatste weken.

lieve groetjes Nit@

5 opmerkingen:

  1. Ook voor jou een gelukkig nieuwjaar Juanita en heel veel succes morgen op je eerste werkdag, toi, toi, toi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De beste wensen en een gelukkig, gezond en creatief 2013 gewenst.
    Ik las in ieder geval dat je mazzel hebt gehad met je baan. Dat de nieuwe baas je heeft aangenomen. Wel fijn voor je, is goed nieuws om te horen. Kan je in ieder geval weer gaan sparen voor de beurs. Hihihi.
    Tot horen of ziens.

    Liefs Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jou de beste wensen en dat het maar een creatief jaar mag worden.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beetje laat, ik was op vakantie. Maar alsnog de beste wensen!

    BeantwoordenVerwijderen