Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 25 november 2012

Kerst Creabeurs Rijswijk.

De afgelopen drie dagen was het weer kerst crea weekend in Rijswijk.Daar moest ik nu nog even van genieten, want ja zoals ik al eerder meegedeeld heb, heb ik per 1-1-2013 mijn baan niet meer.

Ben wel al aan het solliciteren, maar dat valt verdomd niet mee. En dit is misschien voorlopig mijn laatste keer geweest dat ik centjes kon uitgeven op de beurs, we zullen wel zien verder wat de toekomst me gaat brengen. Nou ja brengen, je moet gewoon overal zelf achteraan gaan, het werk komt echt niet naar me toe. Alles is heel anders, dan als je vroeger solliciteerde. Een mailtje met de keuze is niet op u gevallen is er al helemaal niet meer bij. Je moet die lui gewoon stalken met bellen. In die tijd leven we heden ten dage. Om gek van te worden.

Maar goed de zon zal hopelijk voor mij ook wel weer gaan schijnen. Iedergeval had ik me huiswerk weer gedaan voordat ik naar de beurs ging, en ben voor het meeste geslaagd. Waar ik niet voor geslaagd ben heb ik online bij Jacobi in Drachten besteld.Dus dat is nog een leuk vooruitzicht als er van de week op eens aan de deur wordt gebeld.

Dacht wel dat ik lekker geslaagd was toch?

* Koffertje van Art Bin om je stansen op magnetische platen op te bergen en tevens navullingen. Nou heb zes vellen, kom nu al te kort. Dus dat wordt weer bestellen.
*12 nieuwe Twinkling H2O's kleuren en tevens opberg boxjes bij gekocht.
*Terschelling aquarelblok het mijne is bijna opperdepop.
*reserve Tacky Glue (kan je er nooit genoeg van hebben)
*reserve BrusH2O penselen
*Liquid Appliqué stift om een sneeuweffect te creëren
*Liquid Pearls white opal van Ranger
*Nellie Snellen paper frames Doily Kleedjes
*Magnoliastempel Snowy Circle
*Mijn bloemencollectie weer aangevuld, en natuurlijk zijn wel me favorietjes de besjes van Magnolia.

Als van de week mijn bestelling van Jacobi op de mat valt, zal ik deze als nog plaatsen.
Nu weer snel verder met mijn kerstcreaties.

Liefs en een dikke kus Nit@

9 opmerkingen:

  1. Balen Juanita dat je per 1 januari geen baan meer hebt, blijf zoeken meis !! Veel succes!
    en je hebt super gave spulletjes gescoord, dat koffertje is wel heel erg leuk, maar denk dat ik aan 6 kaarten ook niet genoeg heb.

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat een schitterende aankopen heb je gedaan Juanita, helemaal top. Ik hoop dat je snel een baan zult vinden, heel veel succes met solliciteren, toi toi toi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeeeeeeeee wat een heerlijke spullen heb je gekocht, daar kan je heerlijk van genieten als je straks meer tijd hebt.
    Ontzettend balen hoor dat je je baan kwijt bent, ik duim heel hard voor je dat je snel weer een baan hebt en tot die tijd lekker genieten even van je vrije tijd.....ik ben er van overtuigd dat jij ook weer een baan gaat vinden.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie spulletjes heb je gescoord, Juanita. Veel plezier ermee!
    En succes met solliciteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk al die spullies meis, geniet er maar van!
    Die baan komt er voor jou, zul je zien. Positief blijven hoor, al is dat soms verdomde lastig als je weer eens afgepoeiert wordt...
    kop op!!

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk geshopt, je hebt gelijk dat je jezelf nog even verwend... ik hoop echt voor je dat je wat leuks vindt maar het is idd heeel moeilijk! Die besjes zijn gaaf he?! Ik had ze op de Krea Doe, echt onwijs, gave dingen allemaal!!
    groetjes,
    Petra xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je leuke spulletjes gekocht.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelijk heb je, verwen jezelf af en toe, dan is de pil minder bitter. Leuk is anders, maar wie wil werken, vindt wel iets, vroeg of laat ! Daar ben ik zeker van!
    Ik wens je veel plezier met je superleuke spullen en nog meer succes met het solliciteren.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Naar dat je je baan kwijt bent, ik kan me je zorgen goed voorstellen. Fijn om even je gedachten te verzetten op de beurs! Mooie aankopen en hopelijk kan het je een beetje helpen.

    BeantwoordenVerwijderen