Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

maandag 12 november 2012

A Magnolia Christmas Story Creatie !!!!

Hallo Luitjes,

Ik zal maar met de deur in huis vallen. Het heeft weer lang geduurd,maar het is niet anders.
Ook ik ben aan de freubel geweest met de stempels van de Magnolia Christmas Story.
Ik heb gekozen voor Jingle,Jangle Tilda,Snowy Tilda en Tilda with Two little Gifts.

Deze creatie heb ik voor mijn werkgever gemaakt.Dit keer geen kaart,maar iets om op te hangen.
Deze ster heb ik aan beide zijden bewerkt,dus leuk om vrij uit te hangen.Zal jullie niet langer in spanning houden,hier is ie dan.








Nou ik weet niet wat jullie ervan vinden maar ik ben helemaal in mijn nopjes,eigenlijk te mooi om weg te geven, toch? Ik heb me dit keer wel aan de traditionele kerstkleuren rood/groen gehouden, en moet zeggen de kleuren vallen me reuze mee.
Dit mooie exemplaartje gaat mee naar Gran Canaria, daar vertoeft Jan altijd een half jaar vanwege zijn gezondheid. Dus magnolia's jullie gaan een reisje maken.

De volgende materialen heb ik gebruikt.
Kerstster van wilgentakjes van vorig jaar van de Zeeman
Cricut, cartridge George &n Basic Sterstans
Papier,  Papermania Classic Christmas en blokje van de Kruidvat
Stanzen, Tim Holtz Noel & 25, en Snow Flurries,kerstboom Marianne Design
Decoratiesneeuw Wibra
Houten Sneeuwijssterren Xenos
Lint,  eigen voorraad
En de stempeltjes ingekleurd met alleen Twinkling H 2O'S:
Heavenly Bamboo
Ruby Red
Naturel Linen
Mocha Rose
Rich Cocoa
Sunflower
Blue Ice

Het inkleuren van de stempels vind ik nog steeds een crime, maar ja we blijven maar oefenen. Hoop ooit nog eens goed te worden zoals de grote bekenden.

Dit was het weer voor vandaag, tot gauw,

Liefs Ju@nita







16 opmerkingen:

  1. Lieve Juanita wat SCHITTEREND!!!
    Echt prachtig, de magnoliaatjes, de kleuren, 'noel 25' en ook het inkleuren!!
    Gaat het een beetje verder?
    Veel liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Juanita, ik ben er hoor in Rijswijk;)
    Prachtige hanger heb je gemaakt, ziet er echt schitterend uit.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow !!! Dit is echt prachtig wat een creativiteit. Ontzettend mooi hoor. En dat inkleuren van stempels vind ik ook moeilijk, daar ben je niet de enige in. Soms kan m'n dochtertje van bijna 7 mooier inkleuren dan ik....
    Maar wat prachtig gemaakt.

    Groetjes Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi cadeautje voor je werkgever!! En dan eentje die mee mag op reis, geweldig! Heel gaaf gedaan, joh! Ik krijg nu eindelijk eens de meldingen binnen zoals ze moeten binnen komen, namelijk op tijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie ster, wat veel details, en je kleurwerk daar is niets mis mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit gaaf gedaan, wat een goed idee om een bestaande ster als uitgangspunt te nemen en die zo op te pimpen ( zo krijg je een boel volume), er zitten veel mooie details in verwerkt. Handig toch zo`n blog nu kun je hem ondanks dat je hem gaat weggeven toch blijven bewonderen.
    En wat betreft het kleuren ik oefen ook nog steeds wie weet ooit eens.......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem helemaal top juanita! en inderdaad... zonde om weg te geven!

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Juanita,

    Wat een prachtige kersthanger heb je gemaakt. Je kan met deze hanger ook meedoen aan de Challenge van Miekelotte Challenging you. Dat kan nog tot en met morgen. Je weet maar nooit....

    Groetjes en tot in Rijswijk, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Juanita, via via ben ik op je blog terecht gekomen, wat een mooie kaarten en creaties maak jij zeg. Heel mooi. Ik ben meteen volger bij je geworden, zodat ik nog vaak van je kaarten kan genieten.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh my, this is darlin....fabulous work...hope you have a wonderful week!

    enjoy *~*

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettend leuk geworden.
    Leuk idee ook trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt heel erg mooi je kerstster!!!! Wat een werk is dat geweest en dat je die nou weg moet geven!!!! Maar goed, des te meer reden om er noge een te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Juanita, wat leuk dat je volger bent geworden op mijn blog. Ik ben ook gelijk bij jou gaan kijken en ben volger geworden. Je maakt prachtige dingen, zoals deze mooi kerstster! Die ziet er super uit!!
    ik ga gauw nog even verder kijken op je blog!
    groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So beautiful Nita and such gorgeous colouring and design! I love jingle Tilda too, she's very sweet. Chris :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Juanita,

    Ja nu zie ik het ik vind jou creatie ook geweldig wat heb je dat leuk gedaan alles is heel mooi bij elkaar het papier de stempels leuk hoor.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jouw werkgever boft maar met zo'n lieve werknemer, prachtig gedaan maar volgens mij had ik hem al gezien, ga nog even verder kijken.

    BeantwoordenVerwijderen