Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 7 oktober 2012

Verslag SA FORUM DAG 6 oktober 2012



Gisteren ben ik naar de SA Forumdag geweest. Onze sponser was Love Scrapping and More van Guida en Michèl. Het hele spektakel speelde zich af in Zeist. Ik reed met forumleden  Jacqueline en Angelique mee. Beiden wonen ook in DEN HAAG. Voor deze dag moesten we een gescrapt vlaggetje maken voor de sponser en tevens een zakje met iets lekkers verzinnen. Alle vlaggentjes zouden aan een lijn worden gehangen en overhandigd worden aan Guida en Michèl als bedankje voor deze geweldige dag. Hier zijn mijn uitwerkingen,kon ze nog niet eerder tonen,anders was de verrassing eraf voor Guida en Michèl.  En natuurlijk de foto's die over de hele dag door iedereen zijn genomen. Nou de foto's zeggen al genoeg.We hebben het BEREGEZELLIG gehad,kijk al uit naar de volgende forumdag, deze was echt zeer geslaagd.

.

































11 opmerkingen:

  1. hoihoi,

    wat leuk dat je mijn taart ook op je blog hebt gezet. Vond het een superdag en heel erg leuk je te leren kennen. (enne... ben gelijk volger geworden)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blijft leuk om deze foto's te bekijken, ik zal morgen eens een map aanmaken op mijn pc en daar alles is in opslaan.
    Ik heb er ook nog meer, maar ook die komen morgen of dinsdag op het forum

    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo Juanita,dat ziet er wel heel gezellig uit! Lijkt me ook kei leuk om iedereen dan in het echt te ontmoeten ipv het forum of FB. En wat veel foto's!!! Erg leuk! Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat ziet eruit als een zeer geslaagde dag! de groepsfoto is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was super leuk om je weer terug te zien na een hele lange tijd, en het was een super leuke dag met heel heel veel foto's die iedereen gemaakt heeft, die laatste overtreft alles !!!!!!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat superleuk, joh! Je hebt duidelijk genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet het er allemaal erg gezellig uit.
    Volgende keer ga ik ga ik ook mee naar de forum dag.
    Mooi vlaggetje heb je gemaakt en ook het cadeautje voor Guita ziet er super uit.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto's allemaal zeg, het plezier spat ervan af! Leuke presentjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dat er allemaal gezellig uit, zeg! En wat een mooie creaties had je gemaakt, ziet er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ziet er supers uit allemaal en wat een gezellige boel! misschien moet ik toch ook maar s komen : )

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo, dat ziet er allemaal wel heel erg gezellig uit. Mooie vlaggetjes en kadootjes hebben jullie gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen