Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 21 oktober 2012

Feijenoordkaartje en een wijnfleskaartje.

Goedemiddag,

Hier weer eens een berichtje van mij.

Jammer genoeg bevind ik me nog steeds in de rollercoaster, maar hopelijk kom ik daar ook wel weer uit. Wanneer ? That's the question!!!!

Het gaat niet in je koude kleren zitten, je zoon die een rechtzaak tegen je begint, en dan ook nog te horen krijgt dat je je baan per 1 januari 2013 kwijt bent. Hoeveel geluk kan een mens in zijn leven hebben.

Maar ondanks alles moet je toch door met je leven,met zijn ups and downs. En dan houdt het scrappen mij wel op de been. Met als gevolg er weer 2 verjaardagen aankwamen,en ik dus voor mijn vriendinnen scrapkaartjes gemaakt heb. En opeens weer op mijn 46ste een CV moet maken om te solliciteren online. Nou ik kan je vertellen dat dat verdomd niet meevalt. En echt geen zin heb in een uitkering, en gewoon werken wil.

Tijdje geleden heb ik voor mijn schoonzoon een ajaxkaart gemaakt,in een feijenoordhuis(mijn mannetje dan,ik geef niets om voetbal).

En nu mocht ik dan eindelijk in dit feijenoordhuis een FEIJENOORDkaart maken voor mijn vriendin.Zij is helemaal bezeten van feijenoord. Haar vriendin lust graag een wijntje,dus daar heb ik ook iets toepasselijks voor gescrapt.









Dit is hem dan geworden. Ze was er ook reuze blij mee. Ik had de voorkant van het internet geplukt,weet echt niet meer welk blog.En binnenin mijn eigen draai er aan gegeven.            














Deze fles kwam ik op google tegen als je wine bottle intypt. Daar stond een afbeelding van een dubbele fles en de volgende link stond erbij. freetemplates earthmothercrafts.com.

Dus uitgeprint en uitgeknipt uit cardstock. Lekker in de weer geweest met mijn nieuwste Tim Holtz mal alterations tattered flower garland. Had nog nooit met Tim Holtz mallen gewerkt, want zijn dat fijne mallen/stanzen om mee te werken.Wordt er gewoon hebberig van.Verder papier gebruikt van Bo Bunny Delilah, kraftpapier, floral ovals spelbinder, cricut wild card, plakpareltjes action, oudroze brads, digitale stempels.

Ben nieuwsgierig wat jullie van mijn kaartjes vinden, o ja hier nog een impressie tijdens het maken van de kaartjes.

Wat kan een mens toch een troep maken,nu ga ik eerst alles opruimen. De laatste foto heb ik voor Linn gemaakt van het SA-forum.Wil haar laten zien dat we allemaal verliefd zijn op potjes van de IKEA.

Luitjes ,tot Laterz,

liefs Nita

7 opmerkingen:

  1. Lieve lieve Juanita!
    Wat schrik ik van dit berichtje... Je vertelde onlangs wel dat je het moeilijk had, maar dit....! Ongelofelijk dat je dit moet meemaken. Ik wil je heel heel veel sterkte toewensen. Wat fijn dat je het scrappen als uitlaatklep kunt gebruiken. Want gelukkig zijn de dingen die je maakt nog even mooi als altijd!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve juanita, pffff das niet niks waar je nu middenin zit zeg, ik wil je heeeel erg veel strekte wensen en een dikke knuffel geven.....
    gelukkig heb je aan scrappen een goede uitlaatklep dat is wel heel erg fijn, je hebt weer prachtige kaartjes gemaakt.
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Juanita heel veel sterkte wat zijn dat mooie kaartjes die
    je heb gemaakt super!!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt. Zeker voor een Feyenoord fan is het natuurlijk super, dat je zo'n kaart hebt gemaakt. Je fels ziet er ook erg leuk uit.
    Ik denk dat bij iedereen die lekker bezig is, een puinhoop is!!! Maar ja, dat ruimen we toch altijd weer netjes op...... Je hebt het in ieder geval in mooie potjes opgeborgen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk je feyenoordtaart en kaart, en ook je wijnflesje ziet er grappig uit.
    Wat een narigheid maak jij mee momenteel zeg, heel veel sterkte met alles hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous design and I love all your jars.
    "Have a Happy and Safe Halloween"
    Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. sterkte voor je de komende tijd! je kaartjes zijn erg leuk, goede afleiding!

    BeantwoordenVerwijderen