Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 50 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 10 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

dinsdag 23 oktober 2012

AMBOSS 3 JAAR !!!!!!!

Mijn lieve schat is vandaag alweer 3 jaar geworden. Zie hem nog voor het eerst binnenkomen en ons hele huis op de kop zette. Ik dacht is dit nu een reutje, mijn god als dit maar goed gaat. En ik kan je vertellen dat het helemaal goed gekomen is met onze dondersteen. Amboss neemt een hele grote plaats in, in ons leven. Hij is ons kind, ons ALLESSIE. Lieverd hoop dat wij nog heel lang van je mogen genieten. HAPPY BIRTHDAY lieve schat, van je baasje en vrouwtje.

Hier kwamen wij Amboss ophalen in Bergeijk.


Hier kwam je dan in je nieuwe huis.


En nu ben je alweer 3 jaar in ons midden.




14 opmerkingen:

  1. wat een mooie hond, kan me goed voorstellen dat jullie gek op hem zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn dat mooi foto,s je hond ziet zo lief uit en super!1

    groetjs Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Juanita, Amboss is maar ietsjes groter geworden..haha..Fijn dat het je een klein beetje afleidt. Ik las je vorig berichtje en zag dat het op dit moment niet heel lekker gaat in je leven. Heel jammer. Is allemaal niet makkelijk en ik begrijp het heel goed. Ik hoop heel erg dat het gauw beter gaat en dat je ondertussen gewoon wat rust aan je hoofd hebt om de zaken goed aan te pakken. En lekker doorgaan met je scrappen! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's, hij mag wel blij zijn met zo'n lief baasje............

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAt een heerlijke hond om naar te kijken, ik zou er zo graag weer een willen maar mijn Theo is geen hondenliefhebber dus dat doen we maar niet. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's en kleine hondjes worden groot. Maar wat een super mooi beest om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh wat een schattige puppyfoto's !! En die laatste foto is ook geweldig.
    't Is net of hij lacht! Fijn he dat je een hondje hebt om lekker mee te knuffelen of wandelen nu jehet zo moeilijk hebt?!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Arja hij houdt ons al 3 jaar op de been!!!!!!

      Verwijderen
  8. Hoi Juanita

    ik heb jou genomineerd voor de Liebster Award.
    Neem een kijkje op mijn blog voor de voorwaarden.

    Groetjes
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je stond ineens weer in mijn bloglijst, geen idee ( maar dat heb ik vaker gezegd) waarom ik de berichtjes niet altijd krijg.
    Je hond is uitgegroeid tot een mooi dier en zo te zien echt een lieverd. Van harte en geniet nog vele jaren van hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke foto's met Amboss.
    Natuurlijk ben ik weer in Rijswijk. Leuk dat je dan even langkomt!!!! Gezelligggggg.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen