Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 50 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 10 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

dinsdag 25 september 2012

Krea 'Teja' challenge 11 gewonnen !!!!

Het heeft even geduurd maar een tijdje geleden had ik mee gedaan op het Krea 'Teja' Team Blog met challenge 11. Je kon een cadeaubon van 15,- euro winnen,en deze besteden in hun webshop.

Dit kaartje had ik ingestuurd en heb gewonnen.

Ik had mijn bestelling bij Krea Teja geplaatst,maar zij hadden het een en ander niet op voorraad,en vandaag viel de enveloppe in de bus en heb het volgende uitgekozen.
De nieuwe Magnolia Ink en de Kaleidoscope Butterfly van Memory Box heb ik uitgekozen. Ik had op eigen kosten ook de Vivienne Butterfly van Memory Box besteld, maar helaas was die uitverkocht.

Luitjes dit was het weer, tot gauw,

Liefs Nit@

6 opmerkingen:

  1. Wauw!!! Wat leuk dat je hebt gewonnen!!
    Het is dan ook echt een SCHITTEREND kaartje!
    En zulke leuke spullies weer.
    Je kunt weer lekker aan de gang!
    Enne wat er op de kast staat? Dat is een cadeautje dat Rianne
    kreeg van haar groep op het kinderdagverblijf. Op elke bloem zit
    een fotootje van een kind.... Elke keer denk ik : nu zet ik het op haar kamer
    Maar dan vind ik het tochwel weer gezellig staan!
    Lieve groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je gewonnen hebt, dat geeft altijd weer een voldaan gevoel (en bij mij sterkt het m'n zelfvertrouwen). Je kaartje had ik inderdaad al gezien toen je het instuurde en vond ik toen al leuk met die gezellige kleuren! Veel plezier met je prijs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAt een leuk kaartje en wat leuk dt je gewonnen hebt, en ook zo'n leuke prijs uitgekozen, heel veel plezier ermee!!! De M.I. is echt weer superleuk vind ik!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je gewonnen hebt, het is dan ook een erg mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje en heel veel plezier met je nieuwe spulletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een enige kaart gemaakt.
    Geen wonder dat je gewonnen hebt.
    Helemaal verdiend hoor!
    Veel plezier met je prijs!!!

    BeantwoordenVerwijderen