Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 9 september 2012

Canvas met mini-boekje à la Marga Bood

Ja,mensen het heeft even geduurd, maar ik ben er weer. Dit projectje heeft lang op zich laten wachten maar is nu eindelijk klaar en al overhandigd.

Het is een canvas met mini-album à la Marga Bood.  Zij had dit project gemaakt voor de Scrapbookmagazine nr 34 2011.

Ik heb dit canvas met harmonicaboekje gemaakt voor de verjaardag van mijn (stief)dochter. Vandaag heb ik hem haar gegeven en ze was er helemaal in haar nopjes mee. En roze past helemaal in de stijl van haar woonkamer.Ze heeft hem aan al haar vriendinnen geshowd en ik was zo trots als een pauw.

Nou hier komt die dan.


 Ben benieuwd hoe jullie het boekje vinden.Ik ben er zelf laaiend enthousiast over. Ik weet dat er de nodige uurtjes inzitten, maar het was zeker de moeite waard.

lieve groetjes Nita

11 opmerkingen:

  1. Wat een PRACHTIG boekje Juanita!!
    Ik kan me voorstellen dat je dochter er dolblij mee was.
    Leuk die zwart-wit foto's met dat roze...
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig canvas, mooie foto's en wat een prachtige kleurencombinatie.....SUPER boekje erin verwerkt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een prachtig project, Juanita! Super mooi geworden, joh! Kan me voorstellen dat je er trots op bent en dat je dochter er reuze blij mee is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Juanita, wat leuk!! Eindelijk weer eens iemand die een albumpje maakt ipv kaarten. Ik vind albums eigenlijk veel leuker maar het kost wel wat tijd. En zo te zien was dit me het werkje wel. Geweldig idee zo'n boekje in canvas. De kleuren zijn leuk en mooie foto's. Geen wonder dat je dochter zo trots was. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een prachtig albumpje heb je gemaakt
    super gedaan !!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuk boekje! Heb even snel op je blog rondgekeken, wat maak jij mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een waanzinnig album zeg!! Inderdaad wat een werk, maar wat een resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig canvas heb je gemaakt .
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige canvas en wat mooi, zo'n persoonlijk cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Juanita was SCHITTEREND zeg.......zo mooi ook de kleuren.
    Kan me heel goed voorstellen dat je dochter er blij mee was..tis ook een pronkstukje hoor!!!

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt. mooi van kleur ook.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen