Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 50 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 10 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

dinsdag 31 juli 2012

Vakantie en Tilda op scooter!!!!

Ik ben lekker van mijn 2 weken vakantie aan het genieten.Nu regent het nog,maar als het goed is komt daar vanaf morgen verandering in.

Ja en wat doe je dan in je vakantie als het weer niet zo meezit,precies lekker aan de freubel.
Hoop dat ik de inspiratie blijf vasthouden want ik heb er zin in.

Het kaartje wat ik gemaakt heb is voor een oud-stagiare die binnenkort haar scootercertificaat gaat halen.Ik ga voor haar duimen dat ze zal slagen voor haar certificaat.Haar theorie heeft ze al binnen,nu nog de praktijk.

En welk magnolia-stempel past daar beter bij als scooter tilda.Had al een aantal kaartjes met de stempel op verschillende blogs gespot,en die van hobbyjanet.blogspot.nl sprong er meteen uit.Zij heeft twee keer scooter tilda gebruikt voor haar kaarten en de eerste had ze zo leuk gekleurd,die heb ik qua kleur helemaal gescraplift.



Dit was de voorkant  en nu komt de binnenkant:
                                                                                                   
Ik ben zeer tevreden over het resultaat en heb er ook met mijn hart en ziel aangewerkt.Lekker mijn blik op oneindig en gaan met die banaan.Dat vind ik het heerlijke aan onze hobby,lekker alles van je af freubelen.

De volgende materialen heb ik gebruikt voor de buitenkant: @roze en bruin cardstock,@Authentique papier:Splendid@roze en limegroen cardstock gebruikt voor bloementjes gemaakt met de Spellbinders Rose Creations en om het Magnolia-afdrukje Spellbinders Floral Ovals en voor het digitale stempeltje Geslaagd de Spellbinders Petite Scalloped Circles Small@Tilda scooter ingekleurd met distress-ink en H2O's @bruin kant@roze parelsnoer Xenos@bruine roosjes van Marianne@Magnolia doohickeyes Heart Swirl@limegroen organzalint@oudroze hotfixsteentjes@Voor de wangetjes Sharpie posterpaint.

Voor de binnenkant:@Authentique papier :Splendid@bruin cardstock@Spellbinders Floral Ovals@roze parelsnoer Xenos@oudroze hotfixsteentjes@Cricut Cartridge Wild Card@ranger stickles chrystal@afbeelding van het scootermeisje is een digitaal afdrukje van internet.


Zo dat was even een hele opsomming wat we allemaal al niet gebruiken om 1 kaart te maken.


Hoop dat jullie van mijn gemaakte kaart hebben genoten,en ik zal zeggen nu weer snel beginnen aan de volgende opdracht.

Tevens laat ik deze kaart meedoen met Challenge 11 ALLES MAG/ANYTHING GOES van het Krea Teja Team
lieve groetjes Nita.






              













15 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje en zeer toepasselijk.hopelijk gaat ze slagen, succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje, Juanita, en inderdaad heel toepasselijk! Nu hoeft ze alleen nog maar te slagen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat een leuke kaart, dat stempelafdrukje is superleuk!! Zal ze vast erg blij mee geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar heb je heel veel tijd en liefde ingestopt, dat zie je zo. Wat mooi, die binnenkant, maar de buitenkant mag er ook wezen ;-) Groetjes uit België

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Juanita, elk detail klopt op deze kaart! Bedankt voor het mee doen met de challenge van Krea Teja en hopelijk tot de volgende keer!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauwie wat een mooie kaart heb je gemaakt, mooie met die bloemetjes aan de zijkant, schitterend geheel
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja wat heerlijk is het he, dat wij scrappers altijd wat te doen hebben als het slecht weer is!
    Ik vind je scooterkaartje geweldig. Volgens mij heb jij voor elke gelegenheid een stempel!
    Geniet nog van je vakantie!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super kaartje! en wat leuk dat je t papier van authentique hebt gebruikt!!! maar goed ik ben natuurlijk bevooroordeeld haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart zeg, zowel aan de binnen als aan de buitenkant, echt prachtig, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh wat een prachtig kaartje! Zowel de binnen als de buitenkant zijn geweldig :) Leuk dat je meedoet met de challenge van Krea Teja :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend leuke kaartjes!
    (i.t.t. voorgaande keer, kom ik nu in 1x in dit scherm en kan ik gewoon posten. Snap jij 'm, snap ik 'm?!)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Juanita, hoe is het? Wat een mooie kaart! Ik vind het heel chic door de mooie kleurencombi en de patroon van het papier. En de Tilda op scooter is inderdaad geweldig. Je hebt het ook mooi ingekleurd! Ik had trouwens gisteren al een reactie achtergelaten en had al een gevoel dat het niet goed gegaan was. Ik ging later kijken en dat klopte. Heb het vandaag dus weer geprobeerd. Hoop dat het nu wel lukt. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo
    Je hebt een hele mooie kaart gemaakt,heb even je blog doorlopen geweldig hoor. Altijd leuk als er gereageerd wordt op je kaarten en zo zie je maar je komt elkaar noveral tegen met de verslaving aan de magnolia.
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi,

    Wat een mooi blog heb je en hele leuke kaartjes!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  15. geweldig gedaan zeg ,prachtig ,en het kaartje is ook leuk,mooie tekststempel

    BeantwoordenVerwijderen