Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zaterdag 19 mei 2012

Zoë 's 6e verjaardag!!!

Hier nog even een aantal foto's van Zoë's verjaardag.Ze vond haar kaartje schitterend.
Ze wilde heel graag het vliegtuig van The Petshops met Blight hebben van ons.



Dit was het weer voor vandaag.

Liefs en groetjes Nita

14 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Wat een geweldig leuke kaart!Echt een vrolijke kaart!

    groetjes knutselheks

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Juanita, hoe is het? Wat een mooie nieuwe foto van jou zeg. Het is toch wat he?! We wonen bij elkaar in de wijk en we zien elkaar nooit. Wat een leuke meid is je kleindochter. Prachtige vrolijke oogjes. Die zal blij geweest zijn met zoveel moois. De schitterende kaart, een fantastisch mooie taart en zo'n kado. De kaart is superleuk geworden. Ben je best wat tijd mee kwijt lijkt me zo. Tot gauw, Juanita. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige foto van je kleindochter. Leuk zo met het hoedje. Prachtige taart en kaart ook. Volgens mij was ze ook erg blij met haar kado.

    Eindelijk had ik mijn kaart af. Duurde wel even......
    Ik heb nog geen één stempel van de nieuw Magnolia gekocht. Maar je kan ook niet alles hé. Er zijn zoveel leuke dingen meer. Maar je hebt een een lievertje gekocht, de flip flop Tilda.

    Liefs en groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. She's so cute and had a wonderful day by the look of it! Belated happy birthday from me :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo hhort een verjaardag van een 6 jarige, met de mooiste taart van de wereld en stalendste glimlach en het kado wat je zo graag wilt hebben.
    Wat is het leven toch mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een stralende jarige, leuke foto's en wat een gave kaart heb je gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto van Zoe, ze straalt helemaal. 't Is dan ook een gaaf cadeau wat ze daar heeft! En wat een mooie taart....mmmh, dat zal gesmaakt hebben. Kaartje is hartstikke mooi geworden, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat leuk zeg, je kaart en dat supergave vliegtuig, mijn jongste is ook gek op petshop al heeft ze nu een switch gemaakt naar de lala loopsy's. Maar nog steeds kunnen die grote ogen haar enorm vertederen een tot eeen aaaaaahhhhhh en ooohhhhhhh aanzetten!
    Nog gefeliciteerd met haar, geniet maar van die kleine mooie meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve schat zeg, jouw kleindochter! Schattig met dat hoedje... En wat een leuk kado die petshop. En die mooie kaart van oma is ook prachtig!
    Gefeliciteerd nog trouwens met Zoe!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. such a beautiful and lucky little girl. I love the card.
    Tons of Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kleindochter heb je en je kaartje is ook heel mooi
    en een leuke kado ts dat

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog vergeten te zeggen dat Zoe ook een geweldige taart had!!
    Had jij die besteld?
    Ga je voetbal kijken vanavond?
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig kaartje
    enne gefeliciteerd nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart én taart!
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen