Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 8 april 2012

Online gekocht!

Hallo Luitjes,

Iedereen een hele fijne eerste paasdag toegewenst.Ben al lekker vanaf vrijdag vrij,en kan jullie vertellen dat ik intens van mijn 4 vrij dagen aan het genieten ben.Ik ben sinds de kerst niet meer vrij geweest,ja de weekenden,maar daar is ook alles meegezegt.

Vrijdag viel er nog een leuke enveloppe van Doeading op de mat en later werd er een doos bezorgd met de post.
In de enveloppe zaten een paperpad van Bo Bunny Snowfall(stond nog steeds op mijn verlanglijstje voor de sneeuwfoto's van Amboss),No more Shims Embossing Mat, Nicole stempels,op de beurs had ik bij de Scrapheap de Tim Holtz schaar even uitgeprobeerd maar toch niet gekocht,waar ik toch spijt van had en als nog besteld.En op Anita's warme groetjes website had Anita laatst verteld dat de Sharpie poster-paint zo super was voor de wangetjes van magnolia dat ik deze dus ook in mijn winkelmandje liet glijden.

En op de beurs was ik 's morgens vroeg bij de Scrapheap aanbeland,zag ik daar de distress-torens staan,die ik heel graag nog wou hebben.Stom natuurlijk om pas 's middags om 15.30 teruggegaan,in de veronderstelling dat ze er nog stonden.Helaas mispoes Nita,de laatste twee werden zo onder mijn neus VERKOCHT.Gelukkig deelde Carla mij mee dat ze er nog wel 100 in voorraad had staan,en dat ik ze gewoon via een email bij haar kon bestellen.Zo gezegd,zo gedaan en vrijdag kwamen ze al met de post.Nu nog even leuk pimpen en dan eindelijk mijn inkt erin.

Ben helaas nog niet met scrappen en kaarten bezig moet nu eerst even mijn sierkussens voor op mijn bank afmaken en 2 nieuwe kleinere hoezen maken,foto volgt op zeker.

Hier de foto van mijn online aankopen.



Hoop morgen aan een verjaarskaartje te beginnen.Iedereen nog hele fijne Paasdagen enne.....niet te veel eieren eten!!!!!!!!

liefs en groetjes Nita.

8 opmerkingen:

  1. Jij ook fijne Paasdagen gewenst, Juanita. Geniet ervan!
    Leuke aankopen heb je gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die distress torentjes heb ik ook, zo handig! Succes met al je aankopen en nog een fijne 2e paasdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke aankopen heb je op gedaan zowel wat ik hier zie als je aankopen in zeist.
    Die torentjes zijn echt super fijn, heb er zelf ook 1 en ben er nog steeds heel blij mee
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankopen, die schaar staat ook op mijn verlanglijstje! die torentjes lijken me ook wel heel handig, alleen weet ik nog niet zo goed waar ik ze moet opbergen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke dingen heb je weer gekocht Juanita! En die inkttorentjes zijn handig zeg, ik kende ze helemaal niet..
    Heb je ze inmiddels al gepimpt?
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige aankopen heb je gedaan zeg, die torentjes lijken me ook erg handig.

    Gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow geweldig wat je gekocht heeft vooral handing voor die distress ink

    fijne dag gewenst

    carla

    BeantwoordenVerwijderen