Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 29 april 2012

Nichtje Amber alweer 3 jaar!!!!!






Goedenavond,

Vandaag is ons nichtje Amber alweer 3 jaar geworden.Wat gaat de tijd toch snel.Het is zo'n fijn popje  voor haar leeftijd.Maar het dametje kan ook een hittepetitje zijn.Ze laat het kaas niet van d'r brood afeten.

Op haar verlanglijstje stond een knalroze 3-wielstep en die heeft ze van ons gehad.Uiteraard heb ik een kaartje voor haar verjaardag gemaakt.En tevens doe ik mee met de challenge nr.8 van het kreateja blogteam,maak een easelkaart.









Papier: Bo Bunny Sweet Tooth,wit en roze cardstock
Stansen: Cheery Lynn Heart To Heart Lace Doily//Magnolia Swirl
Twinkling H2O's: 16Sunflower// 40 Ruby Red//41Natural Linen// 50Pink Chiffon//111Bashful Blue//
145 Mocha Rose//147 Cinnamon Stick
Stempel: Marianne Design Eline's Words//Magnolia: Sweet Crazy Love Collection 2012: Tilda with Heart Balloons
Viva: Glossgel Transparent
Sharpie: Posterpaint
Kralenhartjes

Zoals jullie zien heb ik weer aardig mijn best gedaan.Ik vind het alleen jammer dat het gebruik van de Twinkling H2O's niet echt duidelijk op de foto's naar voren komt.Want in het echt spreken de kleuren veel meer echt een paarlemoerglans zie je dan.Alles op het kaartje heb ik met de H2O's ingekleurd er is geen distress-inkt dit keer aan te pas gekomen.Ik vind het wereldspul het werkt echt heel fijn.Er zijn maar liefst 198 kleuren te koop,dus dat wordt weer hebben,hebben,hebben!!!!!

Liefs en groetjes Juanita




18 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je nichtje.
    En mooi kaartje heb je voor haar gemaakt met lekker veel rose. Daar zal ze vast blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superleuk kaartje heb je voor haar gemaakt, heerlijk dat rose voor die dreumessen.
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Juanita. Zo gaaf met al die hartjes!
    En nig bedankt voor je lieve berichtje tijdens mijn blogpauze.
    Het deed me heel goed!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje geworden zeg....
    Leuke kleuren en prachtig die harten stansjes.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is de kleine meid verwend , zeg! Een prachtige roze step en een super mooi gemaakt kaartje! Dat zal me een feest geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een hele goede avond!! wauw wat een prachtig kaartje en super schattige foto ook van je dochter

    lieve groetjes en fijne week gewenst

    xx carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend schattig kaartje zeg, zal ze vast erg blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Juanita , wat een mooie easelkaart heb je gemaakt !! Ziet er erg feestelijk uit. Super ingekleurd met de H2O's. Bedankt voor het meedoen bij KreaTeja. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke kaart zeg, echt helemaal geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Nita,

    wat een leuke kaart. Ik zal hier zeker vaker komen. Ik hoop dat je bij mij ook een kijkje komt nemen.

    groetjes knutselheks

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi Juanita! Daar zal je nichtje vast erg blij mee zijn geweest. Bedankt voor het mee doen aan de challenge van Krea Teja!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart heb je geaakt. Mooie details ook. succe met de Challenge.

    Wat een schattig nichtje heb je. Ze ziet er erg trots uit, zo op de fiets.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super lief heb je dit gemaakt

    Leuk dat je meedoet met de challenge van krea teja.
    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie easedlkaart. Hij is prachtig geworden.
    groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super schattig kaartje heb je gemaakt,Prachtig!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een vrolijke kaart.Vooral de stempels en het cijfer 3 echt heel leuk.Ik heb wel al van de ho2 gehoord maar er nog niet mee gewerkt.
    groetjes knutselheks

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart Juanita, roze is ook echt de kleur voor kleine meisjes. Mooi dat je nichtje zo'n hittepetitje is, haha.

    BeantwoordenVerwijderen