Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 50 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 10 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 1 april 2012

Aankopen creabeurs in Rijswijk!!!!

Goedemiddag Luitjes,

Gisteren weer lekker los gegaan op de creabeurs hier 10 minuten van mij vandaan.Heb weer lekker gebept en geklept met verschillende standhouders die ik onderhand al jaren ken.Het wel en wee over het bloggen bekijken,en weinig komt er dan uit je handen.

Het viel me wel tegen dat Kitty Franken er dit keer niet was,had zo graag alles willen weten over het werken met de score-pal.Heb hem wel aangeschaft,bij Chantal van Scrapfever, nu nog gebruiken.

En lekker geslaagd voor Magnolia-papier voor bij mijn nieuwe magnoliaatjes,zowel 30x30 als  mini-papers bij Miekelotte ofwel mijn grote lieve vriendin Aya.Neline ook gezien en kennis gemaakt met Astrid,van creaastrid.Gelukkig had Aya mijn langgekoesterde Doohickeys heartswirl van Magnolia ook op voorraad,vind hem zo gaaf.En een flessie Paper Blossom lijm van Joy is super volgens zeggen van Aya.

Bij Krea2day geslaagd voor de nieuwste spellbinder nestabilities Floral Ovals.En bij Creafine, ook zo'n onwijs toffe winkel die lekker veel heeft op het gebied van stempels,geslaagd voor de vlinderstans van marianne design,craftables.En bij hun de laatste nieuwe stempelset Eline words gekocht.

En bij Scrap it & Wrap it de papierkit Little Girl van Echopark gescoord.Met al die meiden in de familie komt deze wel tot zijn recht.En op de valreep vergat ze bijna,2 doosjes gluedrops .

En bij Jolanda van het Scraphuis (Jolandas Scrapworld) heb ik de Twinkeling H2O's gekocht in 12 verschillende kleurtjes.Dit kan je samen met je distress-inkten gebruiken,het verschil is de H2O's hebben een parelmoerglans,zo mooi!!!!Mini-mister en 2 nieuwe brush H2O's aangeschaft.

Bijgaand mijn aankopen.





Nu nog tijd maken om met mijn nieuwe aanwinsten aan de slag te gaan.Maar dat zal vast wel lukken,heb voorlopig nog 3 kinderverjaardagen te gaan.Dus heel snel beginnen dan maar.Moet eerst nog even strijken vanavond en hoop nog wat tijd te hebben om wat nieuwe dingen uit te proberen.

Ga aan me avondmaal beginnen,lekker verse zalm met een salade,jammie!!!

Voor een ieder eet smakelijk,en tot gauw,
liefs Nita

8 opmerkingen:

  1. Oh wat een mooie spulletejs heel veel plezier ermee
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo he, jij hebt lekker ingeslagen! Wat een leuke spulletjes, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, jij bent lekker los gegaan, heerlijk al die nieuwe spulletjes, heel veel plezier ermee. en nog een tipje, op you tube kun je heel veel filmpjes vinden over de scor pal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooooh wat een prachtige spullen heb je gekocht zeg.....geweldig.
    Nou daar MOETEN toch prachtige creaties uit voort komen.......ik houd je blog in de gaten hoor wahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier met je nieuwe aankopen, zitten leuke spulletjes bij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Juanita,

    Wat leuk dat je al zo snel gereageerd hebt op mijn blog en volger van me bent geworden. Ik zag al je aankopen. Je heb aardig je best gedaan op de beurs. Leuk hoor. Ik heb toevallig ook de Floral Ovals gekocht. Die is echt mooi hé. Heb er al iets mee gemaakt, maar ik kan het nog niet op mijn blog plaatsen, want diegene voor wie ik het gemaakt heb is van het weekend jarig. Dat zal wel na het weekend worden, dat ik het plaats.
    De kaart met de Magnolia moet ik nog afmaken. Hoop dat het van de week nog lukt en anders volgende week. Maar je ziet hem wel op mijn blog verschijnen.
    Je zei van het weekend ook nog dat ik bekent voorkwam bij je, maar dat komt misschien omdat ik weleens workshops heb gegeven bij Chantal van Scrapfever. Misschien dat je me daarvan dan herkende. Grappig. Leuk je ontmoet te hebben.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo zeg.. jij kan voorlopig vooruit :) hahaha

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen