Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

maandag 5 maart 2012

Ajax kaartje gemaakt met Kenny K stempel.

Eindelijk daar ben ik weer.Het heeft even geduurd,maar heb jullie gelijk weer een knaller van een kaart te laten zien.Het is wat, zit ik in een Feijenoordhuis een Ajaxkaart voor mijn schoonzoon te maken die afgelopen zaterdag zijn kaartje ontvangen heeft voor zijn verjaardag.

Kijk mij doet het niets, houd totaal niet van voetbal,.maar mijn mannetje daar in tegen deed het enorm veel pijn.Elke keer kwam ik naar beneden om het kaartje te showen,heb hier om heel wat afgelachen.Hij niet natuurlijk.

Ik heb een digi van Kenny K gebruikt,nl Carmen Electrafying.Het idee heb ik opgedaan uit de blogs van
http://heidysscrappies.blogspot.com en http://wendasscrapkaarten.blogspot.com.
Beide meiden maken super creaties.Neem gerust een kijkje op hun blogs.

Gebruikte materialen:
Kenny K stempel Carmen Electrafying
Nestabilitie Beaded Circles
Ajax logo van internet
verschillende tekststempels
Ajaxtekst van internet
Distress inkt tattered rose,barn door en black soot
Ranger stickles crystal



18 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje heb je gemaakt.
    Het Ajaxlogo komt mooi uit zo.
    Het is helemaal Ajax..
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, echt een leuke kaart voor een Ajaxfan.
    En zo te zien is ie nog ergens fan van, hihihi.
    Ik geef ook niks om voetbal maar als Rotterdamse kan ik me je man's reactie wel heel goed voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig kaartje heb je gemaakt
    voor wie van voetballen houd is dat een
    gaaf kaartje!!!
    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi uitdagend Ajax kaartje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een erg gewaagd kaartje, ik denk dat de ontvanger er wel blij mee is.
    Misschien is het handig als je de woordverificatie uitzet, ik krijg de woorden niet gelezen, dit is mijn derde poging.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat super geweldig tof leuk kaartje

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw nita, wat een super stoere kaart is dit zeg.
    is wel een idee om te onthouden ;)
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een echte mannenkaart zeg! Erg goed uitgewerkt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jij zult heel wat afgelachen hebben inderdaad! Een Ajax kaartje in een Feijenoord huis, hij is wel gaaf, met een geweldige stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig!!! Wat zul je een lol hebben gehad toen je dit maakte!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hihi, kan me voorstellen wat een pret je had. Superleuk en ook sexy kaartje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha, ha, wat een leuk en vooral 'spannend' kaartje is het geworden, zeg! Daar zal de jarige zeker blij mee zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhhh wat ben jij gemeen zeg, hihi, maar ik kan deze humor wel waarderen!!!Ik heb ook niks met voetbal hoor, dat zal het wel zijn.
    Je kaartje is echt supermooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Whahaha...ik begrijp daar ook niets van maar fan of niet, die kaart is echt wel supergaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen