Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 1 januari 2012

HAPPY NEW YEAR !!!!!!

Ik wil iedereen die mijn blog bezoekt en bezocht heeft een heel gelukkig,gezond en liefdevol en vooral creatief 2012 toewensen.

Ik hoop dat 2012 een productiever jaar voor mij zal worden.Aan mezelf ligt het niet ,de inspiratie ontbreekt me vaak en ben vaak te moe door de weeks.Hoop dat er dit jaar echt verandering in zal komen.

Groetjes en liefs Juanita

11 opmerkingen:

  1. Juanita ik wens je een heel greatief
    jaar toe en gezondheid in 2012
    een mooie kaartje

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jou ook een heel goed en creatief jaar! Ik hoop dat je wat meer energie overhoudt om te scrappen. Dat valt ook niet mee naast een baan. Hoeveel uur in de week werk je?
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wens jou ook een liefdevol en creatief 2012 en hoop dat je lekker veel tijd en energie hebt om cretief te wezen.
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke nieuwe layout heb je voor je blog! Ik ben weg van de kleurtjes!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. voor jou ook alle goede wensen : )

    enne t papier wat ik heb gebruikt is van authentique te koop bij paper & pictures

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Via de IPad lukt het wel, mooie kerst aartjes heb je gemaakt, maar wat een hoop werk zeg'

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had al een reactie hieronder achter gelaten.
    Ik hoop dat je inspiratie snel weer terug komt want je maakt altijd prachtige dingen.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor jou ook de beste wensen en een creatief jaar.
    Groetjes Jenny
    (Tjoek tjoek)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hey nita.
    het is al bijna februari maarrrrrrrr ik hoop dat je een heel mooi, gezong en liefdevol jaar tegemoet gaat, en dat je maar heel snel inspiratie terug krijgt
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor jou ook de allerbeste wensen en een creatief en inspiratie vol 2012.
    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Nita! Je hebt een hele leuke blog hier. Wens je een succesvolle niewjaar!Leuke layout.;)

    BeantwoordenVerwijderen