Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

woensdag 28 december 2011

Beetje Laat,maar toch effe plaatsen!!!!

Sorry,maar heb helaas even geen tijd gehad voor mijn blog.Kerstkaartjes hadden even prioriteit en uiteraard mijn werk.Was ook wel heel blij dat ik 3 dagen vrij ben geweest,maar aan alles kwam een eind en moest deze week gewoon weer werken.Dus bij deze wil ik ook nog mijn laatste 2 kerstkaartjes laten zien en hoe mijn kerstboom en entourage er dit jaar uitzag.Ik begrijp nu dat er mede-scrappers zijn die al in de zomer met kerstkaartjes beginnen.Begreep dat eigenlijk nooit,maar nu dus wel.Wil je echt wel een mooi kaartje fabriceren,dan heeft dat gewoon z'n tijd nodig.En zal voor volgend jaar eerder aan mijn kerstkaarten beginnen.

                       Dit was dus het kerstgebeuren bij de zwaantjes thuis.Het enige wat mij nog rest is om een ieder een heel goed uiteinde te wensen en te beginnen met een heel gezond,gelukkig en liefdevol 2012.

liefs Nita                                                                                      

12 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er allemaal leuk en gezellig uit :-D Beter laat dan nooit om te delen toch? ;-)

    Fijne jaarwisseling alvast! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik begin ook altijd veel te laat ;)
    leuke kaarten, grappig dat bolletjeslint in de boom!

    fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn dat mooie kerstkaartje
    en mooie foto,s van de kerstboom

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowwwwww wat vind ik vooral je eerste kaartje prachtig zeg....echt machtig mooi.
    Leuk zo die lichtkaarten.
    En je huis ziet er ook ontzettend sfeervol uit.

    Nou je weet nu wat je te staat......alvast beginnen met je kerstkaarten (je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen wahahaha.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je maakt je kaartjes gewoon te mooi! 't Is bijna zonde om ze weg te sturen zoveel liefde en tijd er in zit! Echt super!
    En jullie 'kersthuis' vind ik ook erg gezellig!
    Jij ook een goede jaarwisseling toegewenst!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zeg, ik vind vooral de combi rose bruin erg mooi. Maar de rest ziet er ook gezellig uit.
    Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zag er bij je thuis erg gezellig uit.
    Leuke kaarten heb je trouwens gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat is (was) het mooi met kerst bij jou zeg! Leuk trouwens dat je lintjes om de kaarsen hebt gedaan.
    Je kerstkaarten zijn mooi geworden. Net als jij ben ik niet zo van het midden in de zomer beginnen aan mijn kerstkaarten maar dat zou ik toch ook eens moeten doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk die kaartjes met lichtjes erachter...
    Jammer dat alle kerstspullen weer naar zolder zijn he?
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kaartjes
    Echt een feeste

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Juanita, je roze kaart is prachtig! Zeker in combinatie met de kaarsen. leuk met dat randje. Bijzonder zeg. Ik vind roze voor kerst zo prachtig! Helemaal gaaf! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het in middels maart.
    Leuke kerstkaarten heb je gemaakt.
    Mooi met dat licht in de kaart.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen