Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

maandag 28 november 2011

Mijn eerste kerstkaartje!!!!

Ja,het heeft even geduurd maar de eerste kerstkaart is klaar.Ik heb stempels gebruikt uit de Sweet Christmas Dreams collectie 2011 Magnolia.

Ben lekker crea-nita bezig geweest,en heb een hoop inspiratie op gedaan uit verschillende blogs.Mijn dank hiervoor dames.Veel gebruik gemaakt van de eiskristallen van Viva decor(had ze al een jaar in huis,maar nog NOOIT gebruikt).Super leuke houten sneeuwsterren van de Xenos.Uiteraard de cricut,de bigshot en een mal van marianne design.De swirl is van Joy.Diverse stempels en het spaanse tekstje heb ik op de MAC gemaak.Papier gebruikt uit een Action paperpad,en bruin,donkerblauw en ijsblauw cardstock.Alles ingekleurd met distress-inkt,kleuren die ik gebruikt heb zijn,victorian velvet,faded jeans,walnut stain,aged mahogony,tattered rosé,chipped sapphire en broken china.En natuurlijk bling,bling steentjes,want zonder deze steentjes is het GEEN Nita kaart.

Hier komt die dan en ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Ik was even vergeten de vertellen dat ik een blancokaart van de kruitvat gebruikt heb,waar dus licht in zit.Vandaar dat mijn kaartje verlicht is,leuk toch?

Op naar mijn volgende kerstkaart en beloof dat ik de kaart snel zal posten.                      
Groetjes en liefs Nita.

15 opmerkingen:

  1. Ooh wat een prachtig kaartje Juanita. Leuk hoe je de Xenos-sterretjes hebt versierd! En die lichtjes in die kaart: schitterend! Als je al je kaarten zo mooi maakt ben je wel even bezig! ( als je hem kwijt wilt pb ik mijn adres wel even;-) )
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch!!
    Echt geniaal met die lichtjes er in en verder is hij ook al zo prachtig... Wauw...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woww....wat een prachtige kerstkaartjes, bijna zonde om te versturen zo mooi zijn ze!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig mooie kaart, dat sneeuwspul is leuk, ga ik naar op zoek. Fijn nieuwe inspiratie voor mijn eigen kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart is dit!!! Het zijn gewoon 3 supermooie kerstkaartjes in 1! En die lichtjes zijn ook gaaf! Als je nog iemand zoekt om hem naar te versturen, hou ik me aanbevolen ;-)!

    Liefs van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh hier is ie nog veel mooier! Echt een kunstwerkje, en wat een idee, ik ga ook maar eens snuffelen bij het kruidvat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart zeg! Heb je veel werk aan gehad, maar daar is het eindresultaat wel naar!
    Groetjes Manja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. licht in een kaartje, dat is leuk! gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wooow wat is dat mooi met het
    verlichtig super gaaf gemaakt

    groetjes lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh ik had deze kaart al gezien! Geeft niks: hij is zoooooo prachtig dat dat best nog eens gezegd mag worden!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent inderdaad erg creanita geweest. De kaarten zijn geweldig leuk. Je hebt er veel werk van gemaakt, Juanita. Mooi hoor. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, wat een supermooie kerstkaarten.
    Mijn voorkeur gaat uit naar de blauwe
    want blauw is gewoon een favo kleur van mij.
    Leuk zeg, die lichtjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige creaties maak jij!!
    Heel mooi allemaal.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart! Toch moet ik dat kleuren met distress inkt ook maar eens gaan leren. Je kunt er zoveel moois mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen