Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

maandag 24 oktober 2011

HAPPY BIRTHDAY AMBOSSIE!!!

 
Vandaag is onze kanjer jarig en is 2 jaar geworden.Aan feesthoedjes doen we niet maar ballonnen en een taartje daar zeggen wij geen NEE tegen.Ik heb zelfs "Lang zal die leven" voor mijn kanjer gezongen vanmorgen vroeg.Hij kroop zowat in mij,volgens mij was het maar een beetje vals,haha.Hij is lekker verwend en 's middags heeft die heerlijk een paar uurtjes met zijn vriendinnetje Fleur gespeeld.Op het moment ligt die uitgeteld beneden te ronken als een oude man en maakt de hele film weer opnieuw mee in zijn slaap.Hier een aantal foto's van Amboss zijn feestje.



                                                                                        
Nou zo'n verjaardagsfeestje willen we allemaal wel.Amboss heeft er iedergeval volgens mij heerlijk van genoten.

Liefs en groetjes Nita

6 opmerkingen:

  1. Wat super leuk.
    Gefeliciteerd.
    Groetjes jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wat grappig! En wat een aparte naam zeg, hoe kom je daar nou aan?
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn dat mooie foto,s
    die je heb gemaakt

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou gefeliciteerd met je kanjer!! Wat een leuke foto's heb je van hem gemaakt. Ik wacht op de lootjes die je ervan gaat maken;-)
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry Juanita, ik reageerde te snel in de blogtrein maar ik heb al je berichtjes in de afgelopen tijd al gehad!
    Ga jij nog naar de Kreadoe? Ik zit erover te denken, het is nog wat groter dan Rijswijk denk ik....
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie Rottweiler heb je zeg. Mooie foto's en vooral grappig met die cupcake! Het is een idee voor Fenna, die is 4 februari jarig!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen