Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zaterdag 1 oktober 2011

Easel verjaardagskaart met een afbeelding van Kenny K.

Een vriendin van ons is afgelopen woensdag 60 jaar geworden.Vandaag gaf zij een feestje,en daar hoort natuurlijk een kaartje bij.En het volgende kaartje heb ik voor haar gemaakt.






Het kaartje heb ik gemaakt met mijn nieuwe In Shape snijmal van Crealies.Een digi stempel van Kenny K, genaamd Bodacious Bev.De swirls zijn met de Floral Flourishes van Joy Crafts gemaakt.Plaklint van de Xenos,zwart en roze cardstock en een stukje dessinpapier van Bo Bunny uit de lijn Alissa.Het roze cardstock heb ik bewerkt met een tekst stempel van viva decor en gestempeld met distress ink spun sugar.De mooie dame heb ik ook ingekleurd met distress ink met de kleuren spun sugar,worn lipstick,chipped sapphire,black soot.En natuurlijk bloemetjes en roosjes uit mijn verzameling.De cijfers 60 heb ik met de cricut gesneden en het stempeltje is er eentje van het kruitvat.Ben erg tevreden met het eindresultaat,mijn mannetje vond dit een van mijn mooiste kaarten tot nu toe.Op naar de volgende en dat wordt er een voor mijn nichtje Vanity die 10 oktober a.s. 2 jaar wordt.Dus tot gauw,

liefs Juanita.

7 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart!!!!ja helemaal super!

    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. auw wat is deze kaart mooi zeg, die kleuren en die stempel en die vorm, alles past echt perfect bij elkaar geweldig
    liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge wat een bewerkelijke mooie kaart zeg! Ik kan wel begrijpen dat je man hem mooi vond hihi.... Leuke kleurtjes ook!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de mal van Crealies. Petje af, Juanita. Prachtig! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie toch sexy kaart.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw supergave kaart is dit geworden ,super!!!
    groetjes Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een gaaf kaartje zeg!!! zowel de vorm als de kleuren...echt super gemaakt!!

    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen