Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zaterdag 10 september 2011

Aankopen op de creabeurs in Rijswijk.


Eindelijk was het dit weekend weer zo ver de creabeurs in Rijswijk stond weer voor de deur.En ik heb me lekker laten gaan en heb weer mooie spullies gescoord.Verder ben ik nog bekende tegengekomen van het SA-forum,Corrie en Marrie,Jaqueline en Nathaly.                                

Ik ging naar de beurs voor  aquamarkers,maar een aantal dames hebben ze mij afgeraden en omdat ik al 12 distress-inkten in mijn bezit had,heb ik de rest van de serie aangeschaft.En een daglichtlamp stond al lang op mijn verlanglijstje dus deze ook aangeschaft vandaag.En een onwijs mooie doily dies Heart to Heart.en twee super In Shapes bij Crealies,een kleine swirl van Joy.Nieuwe platen voor mijn bigshot en Cotman water color paper en een blending tool en foam.En ook nog zo'n handige tacky glue lijmpen.En niet te vergeten 2 cricut matten voor mijn baby cricut.Het is nu al laat en ga morgen lekker in de weer met m'n nieuwe aankopen.Wat zal ik lekker slapen zeg,welterusten allemaal laat morgen wel wat creaties met m'n nieuwe mallen en stansen zien,
liefs Juanita

14 opmerkingen:

  1. Hallo Juanita,

    Ik wil je bedanken voor je leuke reactie op mijn blog.
    Ik heb natuurlijk even op jou blog rond gekeken nou daar staan ook kleurrijke dingen op zeg en ik vind je blogachtergrond heel mooi met die engeltjes.
    Kom zeker nog eens langs.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heb je veel leuke dingen gekocht! Veel distress-inkt, was dat in de aanbieding ;-) Leuk hoor, jij kunt weer vooruit... Was het druk op de beurs. Volgende keer hoop ik er weer bij te zijn, ik heb wel aan je gedacht!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi juanita,
    Afgelopen zaterdag kwam ik je tegen voordat de beurs in rijswijk begon.We hebben even gezellig staan babbelen.Inmiddels heb ik dus je blog bekeken.Wat een mooie blog.Vooral je achtergrond,erg mooi!
    Ik ben ook goed geslaagd op de beurs...iets waar ik eigenlijk nooit een probleem mee heb,haha.
    Ik las dat je hond examen heeft gedaan bij kc de hofstad.Wat een toeval mijn broer is daar trainer met tribal.Wat een kleine wereld.
    Ik zal zeker regelmatig een bezoekje brengen aan je blog.Nu ga ik proberen dit berichtje te plaatsen....ben niet zo`n computertechneutje,groetjes margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jij hebt je lekker laten gaan op de beurs zeg, heerlijk!!!!
    Ik kom snel weer terug om te kijken wat je allemaal gemaakt hebt met je mooie spullen.
    Groetjes,
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat veel mooie distress inkt kleurtjes. Kom ik aan met mijn éne doosje ;-)
    Echt super dat je zoveel spulletjes kon kopen zeg. Geniet ervan en ik ben benieuwd naar je mooie creaties.
    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben Zaterdag geweest
    maar wat heb je veel gekocht
    je heb zeker de distress bij de kraam die niet zo duur er mee was veel plezier er mee

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. sodaju je kan weer voorlopig weer vooruit.
    geweldige gave spullen heb je meegenomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. soo heyyyyy jij kan echt weer vooruit, gaaf man al die distresskleurtjes.
    ben benieuwd naar je uitwerkingen ermee
    lieve groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige spullen heb je gekocht, je kan weer heerlijk aan de slag.

    Groetjes jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi spulletjes heb je gekocht!

    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh wat veel mooie en leuke spulletjes! Je bent goed geslaagd, ik ben benieuwd wat voor moois je er allemaal mee gaat maken ;-)!
    Die daglichtlamp staat ook nog steeds bij mij op het lijstje, schijnt toch wel heel handig te zijn...
    Groetjes van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je bent goed geslaagd
    veel knutsel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou jij hebt heerlijk geshopt, veel plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So jij kunt lekker vooruit met je spulletejs heel veel plezier ermee.
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen