Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

donderdag 30 juni 2011

Tara in loving memory !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Vandaag is het precies 2 jaar geleden dat we afscheid van je hebben moeten nemen Taartje,zoals ik je altijd noemde.Het was niet makkelijk die beslissing te moeten nemen,maar jouw is veel leed gespaard gebleven.Je blijft voor altijd in onze gedachte en leeft voort in ons hart,en zal je voor de rest van mijn  leven bij me dragen.

Wat was jij een wereld teef,wijffie.Onze leegte is inmiddels opgevuld door onze reu Amboss.Oh je moet eens weten hoe vaak ik  jullie met elkaar vergelijk.Jij keek altijd de kat uit de boom,en Amboss die gaat recht op zijn doel af,en Amboss is echt een Macho aan het worden.Jij bleef altijd in de bosjes afwachten en Amboss kunnen we niet meer zomaar los laten lopen,dat kon bij jouw wel.Als er maar een klein hondje begint te blaffen,dan laat Amboss wel even zien dat hij de baas is.Hoop dat de dominantie tzt wel weer over gaat.Hij is net zo'n lieverd als jij was,mensen kunnen zich gewoon niet voorstellen dat ik met jouw en nu met hem op de grond lig te ravotten,en dan Amboss boven op me.Werelds gewoon,men zegt niet voor niets je krijgt van een dier meer liefde dan van een mens en dat is echt zo,ik weet er alles van.Daarom is het volgende gedichtje zeer toepasselijk.

De volgende foto's heb ik van je geselecteerd meisje,ik zal je nooit vergeten,
liefs Nita




Je laatste foto met je favoriete Dinobot!!!!

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooi gedicht
    en mooie foto,svan Nita

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig gedicht en mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een prachtig gedicht en heel erg mooie foto's
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow....ik ben hier erg ontroerd door, kan je goed begrijpen....bij ons is er ook 2 jaar geleden onze Timmy heen gegaan.....na 14 jaar en 3 maanden.

    Dus ik leef met je mee meis.....prachtig gedicht en foto's...koesteren.

    Ook wij hebben een nieuwe pup genomen.

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. altijd moeilijk maar wat een mooi gedicht en zulke mooie foto's
    dierbare herinneringen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Juanita,

    natuurlijk ken ik je nog.
    Jammer genoeg sta ik niet meer op beurzen, maar zal er nu komen als winkelend publiek en dat is ook leuk.
    Wat een prachtige hond was dit zeg en wat een ontroerend gedicht.
    Wij hebben voor een half jaar gelden ook onze grootste vriend moeten wegbrengen en elke dag denk ik nog aan hem.
    het is gewoon een deel van je leven.
    Ik kan me voorstellen dat je elke keer vergelijkt.
    Wij hebben nu nog een andere hond, totaal anders als onze Billy.
    Ik wil momenteel ook nog geen andere hond erbij. Ik ben er nog te verdrietig over en ik denk ook dat mijn andere hond het niet accepteert.
    Meis, geniet van Amboss. Ik weet dat je je andere schat nooit zal vergeten, want wat in je hart zit blijft daar altijd zitten.

    Ik hoop dat je snel de tijd kan vinden om lekker te gaan kleuren.
    Ik ben al jaren magnolia-fan en het kleuren met copics gaat me steeds beter af.
    Zo lekker rustgevend vind ik dit.

    Ik hoop je snel weer eens te zien op een beurs.
    Fijne avond en tot blogs :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. pfff wat een mooi gedicht Juanita. Onze Midas hebben we nu bijna een jaar geleden moeten laten inslapen maar ik heb het er nog vaak moeilijk mee. Wat een mooi eerbetoon aan je mooie Tara en wat fijn dat je met Amboss ook heel gelukkig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wat was het een prachtige meid zeg.
    ik herken je verdriet jammer genoeg.
    voor ruim 2 jaar geleden hebben wij onze hond laten inslapen, hij was ziek en zou erg veel pijn krijgen. Die rit daarheen getverderrie ik krijg nog kippenvel als ik eraan terug denk.
    en dan die zielige oogjes of hij zeggen wil we hadden het zo goed samen, bah het was voor mij en reden om geen hond meer in huis te halen, maar de liefde van een dier heeft het toch gewonnen, hihi wel leuk als je dat stuk ongeluk van nu rond ziet spoken.
    Lieve groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Juanita,

    Meis dit is ff slikken als ik dit lees.
    Wat een mooie foto's en dat gedicht. Dit raakt je echt.
    Heel veel liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige hond was jullie Tara. Onvervangbaar als ik het zo lees. Hoop dat jullie veel fijne herinneringen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen