Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

dinsdag 17 mei 2011

Zoë 5 jaar!!!!!!

Afgelopen zaterdag had ik het kaartje voor mijn kleindochter Zoë haar vijfde verjaardag al laten zien.Vandaag is ze echt jarig en zal nu een foto tonen dat ik haar het kaartje overhandig.Ze was net als haar moeder en vader er helemaal weg van,zo'n mooie hadden ze nog nooit gehad van mij.En tevens nog een foto van haar mooie taart.Het was een vlinders en bloemenfeestje.En ook nog één van de vele kadootjes die ze mocht ontvangen.

Nou mensen je kan niet zeggen dat Zoë niet verwend is,en de tafel hebben wij alleen bij aankomst gefotograveerd,op het laatst stond die helemaal afgeladen met kadootjes.Ik ga nu weer gauw verder aan een ander verjaardagskaartje,nl voor een nichtje die 2 wordt.

Liefs Juanita

4 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je kleindochter
    wat mooie foto,s zijn dat en de taart zo mooi en veel kadootjes heb ze gekregen

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige foto' s van je kleindochter!! Ik zei toch al dat je kleindochter je kaart ook mooi zou vinden en niet alleen je dochter;-) En wat een cadeautjes he, heerlijk hoor, zo te zien heeft ze een leuke dag gehad!
    Groetjes en liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je kleindochter.
    Wat een leuke foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk en nou zeg, zij is zeker verwend!!Kan me bijna niet voorstellen dat jij al oma bent...:)

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen