Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zaterdag 14 mei 2011

Taartkaart voor mijn kleindochter gemaakt.

Goedenavond iedereen,

Het is lang geleden dat ik iets geplaatst heb,maar heb het onwijs druk gehad met mijn werk.Ik moest wel aan de scrap want mijn kleindochter Zoë wordt a.s. dinsdag alweer 5 jaar.Ze viert het morgen en heb een taartkaart voor haar gemaakt.

Ik heb gebruik gemaakt van de magnoliastempel Ballerina.Deze heb ik ooit aangeschaft omdat ik het nog steeds zo'n onwijs gave stempel vind.Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met het resultaat.Dit is de tweede keer dat ik een stempel met diss-tress ink heb bewerkt,en ga het steeds leuker vinden.Het was wel allemaal passen en meten ,maar het is me gelukt.Nou hier komen de foto's.



Hoop dat Zoë de kaart mooi vind,haar moeder vast wel.Zij is eigenlijk degene voor wie ik hem gemaakt heb.Zoë is morgen alleen maar geïnteresseerd in haar cadeau van opa & oma,wat logisch is.
Liefs Juanita.

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje zeg, daar zal je kleindochter blij mee zijn!!!

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke meisjeskaart heb je gemaakt! En gefeliciteerd met je kleindochter... Als ze al vijf wordt vindt ze de kaart vast ook zelf prachtig met zo'n leuke ballerina erop~!
    groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele leuke kaart, zal vast een hoop werk zijn! je hebt gelijk, ben blij dat de operatie achter de rug is maar die week niet door me neus kunnen ademen vond ik een drama :) groetjes sam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje heb je
    gemaakt ze zal wel blij mee zijn

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart is dat geworden zeg! Die zal ze vast helemaal super vinden.

    Groetjes, Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje. Aan haar gezicht te zien viel hij wel in de smaak

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend, ziet er erg mooi maar wel bewerkelijk uit! Leuk om weer wat te zien van jou!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje! Leuk met dat taartje en de kaarsjes!

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen