Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

woensdag 2 maart 2011

Een verjaardagsgeschenk en een condoleancekaart!

Eindelijk weer eens tijd gehad om te scrappen.Dit keer een verjaardagscadeau gemaakt voor mijn zoon zijn schoonmoeder.Inmiddels heb ik hem haar overhandigd,en ze was er ongelofelijk blij mee.Het is een hart afkomstig van de Action.Het hart in het midden was van zwart schoolbord en heb ik met papier van Best Creation Inc,de lijn Sweet Love,bescrapt.Was erg trots op mezelf,ging mij ook van het hart om hem weg te geven,maar de uitdaging om zoiets te maken was des te groter.


En helaas na deze leuke gebeurtenis,kreeg ik gisteren een minder leuk bericht.Ik ontving een overlijdensbericht van een goede kennis van mij,helaas mocht Ans maar 53 jaar worden.En voor haar man en familie heb ik dus mijn eerste condoleance kaart gescrapt.Heb even geblogd en een ideetje opgedaan van http://www.cardsbybernadet.blogspot.com/. Ik heb er wel mijn eigen draai aangegeven en de binnenkant heb ik ook zelf bedacht.Moet zeggen voor een eerste keer niet slecht toch.Ja,als je zo'n kaart aan het scrappen bent gaat er wel  heel wat door je heen,dan zie je weer hoe kostbaar het leven is.

Iedereen bedankt voor het kijken,
Liefs Juanita

11 opmerkingen:

  1. geweldig hart!! super gedaan!

    Gecondoleerd met je kennis....heel veel sterkte. De kaart is in ieder geval heel mooi geworden..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig hart!!1 kan me voorstellen dat je het haas niet weg wil geven ;)..... en de condoleance kaart is ook schitterend.....maar hoe spijtig je verlies.....sterkte..

    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Juanita, nou kom maar op dan met die neut ;-)
    Maar serieus nu: wat een prachtig hart! Leuk ook dat je het nog omwikkeld hebt met lint... Ik kan me voorstellen dat ze er erg blij mee was! En die kaart is prachtig maar weer heel anders he, vreugde en verdriet liggen dicht bij elkaar... Sterkte hoor!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Prachtige hart heel decoratief!!!

    Meid ook Gecondoleerd met je kennis iemand verlies dat is helemaal niet fijn ik kan er over mee praten ik ben vandaag ook naar een
    crematie van mijn oom geweest ook zo jong nog 57 jaar.
    de kaart wat je gemaakt heeft is ook heel mooi gemaakt.
    veel sterkte!!!

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ten eerste wat heb je een leuke hart gemaakt.
    Trouwens gecondoleerd met het verlies van je beste kennis.
    Kaart is leuk geworden, lekker simpel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi gedaan dat hartje
    in de action vindt je altijd leuke dingen voor te scrappen

    oprechte deelneming met het verlies
    veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een geweldig mooi hart heb je gemaakt.
    Condoleance kaarten vind ik altijd moeilijk om te maken, maar deze van jouw is heel mooi; ingetogen maar heel stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je condoleancekaart is prachtig, wat straalt die een rust uit, daar zal de familie zeker door gesterkt worden. Sterkte met het verlies.

    En je hart, wat moet ik daar nog van zeggen? Zo leuk, met prachtige kleuren, je zou het idd bijna zelf houden. Fijn dat ze het mooi vond!
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend, dat hart wat je hebt gemaakt en wat een leuk stel op de foto!
    Je condoleancekaart is ook erg mooi, heel chique en stijlvol. Kan me wel voorstellen dat het niet fijn is om te maken, zeker als je degene om wie het gaat goed kende. Geconcoleerd met het overlijden van je kennis.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supermooi hart heb je gemaakt echt prachtig.....
    En je condoleancekaart is heel stijlvol en sereen straalt echt rust uit, en wat een prachige tekst mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig hartje heb je gemaakt
    een mooie tekst is op de condoleance
    deze is ook heel mooi

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen