Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

donderdag 27 januari 2011

Zoë treed in de voetsporen van Oma Nita!!!!!!!

Ik heb jullie al eens eerder verteld dat mijn kleindochter Zoë een echte freubelmeid is.Nou de volgende foto's liegen er niet om.Zo'n leuk kaptafeltje van de Action heeft ze samen met haar mams gescrapt.



En als klap op de vuurpijl kreeg ik me toch een fraai kerstcadeautje van mijn kleine spooky,zie hier.
En zelf heb ik tussen alle drukke weken door ,vanwege omstandigheden op mijn werk,nog een verjaardagskaartje inelkaar geknutselt.Eenvoudig maar toch wel leuk dacht ikzelf.
Groetjes en liefs Juanita

5 opmerkingen:

  1. Nou nou, jij boft maar met zo'n creatieve kleindochter! Haar katafeltje is echt leuk, maar het doosje dat ze voor jou heeft gemaakt zeker ook! Je kaartje is erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een hele creatieve kleindochter. Mooie doosjes heeft ze gemaakt, je kaart is ook mooi geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt, die vlinder blijft super.
    Leuk dat je kleindochter zo lekker creatief bezig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk zo' n kleindochter. Het leuke is dat ik dat bovenste kastje met laatje herken. Dat heb ik verleden jaar als surprise gescrapt voor mijn dochter met in het laatje een paar nieuwe oorbellen! Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk zeg om zo'n creatief kleinkind te hebben, ik zit ook graag met mijn zoontje aan tafel te frutselen.
    kom eens even op mijn blog kijken er staat iets te wachten op je
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen