Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

maandag 13 december 2010

Onze kanjer is geslaagd voor zijn VEG!!!!!

Gisteren 12-12-2010 moest Amboss zijn examen afleggen voor de VEG-cursus.Hij is met vlag en wimpel geslaagd,we zijn zoals gewoonlijk weer erg trots op ons kind. 
 Nou de lijst liegt er niet om hè?
Groetjes en liefs Juanita.

5 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat die geslaagd is

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd.
    Alleen wat houd VEG in, ben niet echt thuis in de hondensport!
    Prachtige hond trouwens, wij hebben vroeger ook een rotweiler gehad.
    En idd wat ik zo zie zijn het super goede punten, nou kan me voorstellen dat jullie trots zijn op deze kanjer.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, dat is inderdaad een fantastische lijst! Mooie hond ook...
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen