Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

donderdag 9 december 2010

Baby Girl Card & Kerstkaart gemaakt met Distress Inkt.

18 november j.l. is mijn buurvrouw bevallen van haar 2e kindje en uiteraard weer een meissie.Dus aan de slag  met een geboortekaartje en tevens een uitdaging voor mij om voor het eerst gebruik te maken van  mijn eerste magnoliastempeltje .En hier weer het resultaat.

De voorkant
De binnenkant
En dit jaar ben ik ook begonnen met het maken van zelfgemaakte kerstkaarten ,dit is dus de eerste.Hoop dat die in de smaak valt.
De Voorkant
De Binnenkant
De Binnenkant
Ik heb me best gedaan en ben benieuwd naar jullie reacties,
Liefs Juanita

7 opmerkingen:

  1. Leuk allemaal! ik vind dat kleine strikje op het geboortekaartje zo lief! Je kerstkaarten zijn mooi, mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Juanita,

    wat een leuke kerstkaartjes zeg, paars is ook wel helemaal geweldig! en je babykaartje is ook echt snoezig met dat lieve stempeltje.

    groetjes Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaarten heb je gemaakt.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaartjes heb je gemaakt !

    Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je mooi kaartjes gemaakt super

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen