Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 50 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 10 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

donderdag 9 december 2010

Aankopen op de creabeurs te RIJSWIJK.

Het heeft een beetje lang geduurd,maar hier laat ik jullie mijn aankopen zien van de creabeurs te Rijswijk van eind november j.l. Diverse kleuren Distress Inkt,Stazon,een Aquarelblok Terschelling,2 waterbrushes,kleine roosjes,een Martha Stewartpons de Monarch Butterlies trim,een embossing folder met afdrukjes van hondevoetjes,van Viva decor Eiskristallen,3 Magnoliastempels kerst,ballerina en een babytje,en als klap op de vuurpijl 2 paperpad blocks van Papermania Festive Frolics en Classic Christmas.

En bij Miekelotte heb ik een workshoppie gevolgd bij Neline.Ik heb hier met Distress Inkt met bhv een H2O brush gewerkt.Hier is mijn uitwerking ervan.Ik vond het leuk om met distress te werken en een waterbrush.Alvast bedankt voor het kijken,liefs Juanita.

1 opmerking:

  1. Wat een leuk doosje heb je op de beurs gemaakt!
    Heb je al leuke dingen gemaakt met je aankopen?
    Lieve groetjes,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen