Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 50 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 10 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

dinsdag 5 oktober 2010

Vanity 1 jaar!!!!


Aankomende zondag 10 oktober wordt mijn nichtje Vanity al weer 1 jaar oud.Ik weet nog goed dat ik met haar geboorte kaartje bezig was.Wat vliegt de tijd.Ik heb het papier Berry Sweet gebruikt van K & Company.Mijn nieuwste Spellbinder Dies Beaded Circles.Verder een vlaggenlijn  met de cricut en Birthday Girl met de cartridge Story Book.Tekst in word en randjes met de Martha Stewart hartjesborderpons.En de leuke dieren chipboardfiguurtjes heb ik van de Xenos.En rose en groene hotfixsteentjes en een touwtje van de Action.Ik hoop dat jullie hem leuk vinden,dit keer niets gescraplift.I did it on my own.

Liefs en groetjes,Juanita

6 opmerkingen:

  1. wow,wat een mooi vrolijk kaartje heb je gemaakt zeg.Echt hartstikke leuk

    groetjes,marika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge... wat heb je een prachtige kaart gemaakt voor de verjaardag van je nichtje, een echt bewaarstuk!! Het gebruik van een apie,giraffe en leeuwtje is zo leuk!! Gefeliciteerd alvast!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. supervrolijk en leuk kaartje! alvast gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het zo'n prachtige kaart geworden! Wat heb jij er een werk van gemaakt. Schattig meisje ook, ze was er vast heel blij mee en anders haar moeder wel!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je een mooie kaart voor Vanity gemaakt,
    lekker vrolijk past helemaal bij det super vrolijke gezichtje
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen