Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 50 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 10 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zaterdag 23 oktober 2010

Feest, 23 Oktober Amboss 1 Jaar!!!

Precies een jaar geleden kwam onze Amboss de Bamboss op de wereld.We hebben hem vandaag  lekker verwend met een groot geperst pensstaaf bot en een hele leuke oranje-witte american football.Hier een aantal foto's van Amboss toen we hem als pup bij de fokster ophaalde en met 10 maanden en met zoonlief Jamie en uiteraard met zijn oranje american football.
Ik wens een ieder veel kijkplezier.Groetjes en liefs Juanita.
 


                                                 

                                                                                                                                                                    

17 opmerkingen:

  1. Zo, mooie hond hoor! En je zoon is ook mooi. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, en ik vind ze leuker met staart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je hondekind :):):)
    Die is flink gegroeid in een jaar !
    Heb even verder gekeken,dat kaartje met de foto erin,die is mooi...leuk idee om er een foto in te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefelicteerd met Amboss! Het is een mooie hond!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met jullie hond! Leuk hé om de pupfoto's weer te bekijken. Dat doen wij ook regelmatig... ( En onze hond is alweer bijna 9! )
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kerel ( en je zoon ook hihi ;) )
    gefeliciteerd!!wat groeien ze hard he, in een jaar!!

    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met die lieverd
    wat een ontzettende mooie foto`s .

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo die is gegroeid zeg! gefeliciteerd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! Wat een leuke, mooie en lieve foto's!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige hond zeg, en als pup ohh wat een scheetje zeg.
    trouwens die zoon van jou mag er ook wezen hoor
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow wat een prachtige Rotweiler wij hebben ook een rotweiler gehad ook als puppy .
    het zijn hele lieve beesten.
    als ik jou hond zie dan is het net mijn hond
    ook zo stoer met zitten

    fijne avond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met de eerste verjaardag!
    wat is het een lekkere grote lobbes geworden. En wat een bofferd dat hij op de bank mag, dat mocht Midas echt niet hoor haha, dan was er geen plek meer voor ons. Ik hoop dat je nog heel veel jaren van Amboss mag genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schatje!

    als ooit de ruimte heb voor een hond....
    wotd het echt een rotdweiler!

    BeantwoordenVerwijderen