Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 50 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 10 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

maandag 13 september 2010

Verjaardagskaartje en mijn scrapaankopen op de creabeurs op 11-9-2010 te rijswijk.

     


Dit is de voorkant van het verjaardagskaartje die ik voor mijn (stief)dochter Sandra gemaakt heb.En tevens volgt hier de binnenkant ervan.
De papierlijn die ik gebruikt heb is Flutter van Making Memories.De bloem heb ik met de cricut gestanst en heb de cartridge Story Book gebruikt.De 2 vlindertjes op de voorkant heb ik gestempeld en uitgeknipt,afkomstig van het stempelsetje van Truike Bron,die we vorig jaar op de Kreadoe mochten ontvangen.En voor de binnenkant heb ik een hartje gestanst met de Spellbinders nestabilities Classic Heart en deze heb ik toen embost met de Cuttlebug stans Jules Jewells.De 2 dubbele vlindertjes heb ik met een pons gemaakt van het merk Tonic Studios.En verder een tekst gemaakt in Word op de computer en uitgeprint.Tevens heb ik de onderranden(de bovenste heb ik opengelaten,kan je geld in stoppen)gemaakt met de Doily Lace pons van Martha Stewart.De voorkant heb ik gedeeltelijk gescraplift aan de hand van een doosje gemaakt door http://marjan55.blogspot.com/.

Afgelopen zaterdag 11 september j.l ben ik naar de Creabeurs in Rijswijk geweest,en heb de volgende spullen aangeschaft.Dit keer niet zo onwijs veel,daar ik nog heel veel papier moet verwerken.Ik weet dat onze hobby HAMSTEREN is maar heb me aardig kunnen beheersen dit keer.


                                                         
Van het merk Basic Grey: Max & whiskers paperpad
1 design vel uit die lijn 30x30,deze kwan niet in de paper pad voor en Max & Whiskers element stickers.
Wat bijpassende lintjes en metalen bedeltjes,uiteraard in honden outfit.

Op de volgende foto zie je mijn allereerste stempel van Tilda,midsummer Tilda.Ja ook ik ga me er aan wagen,om stempels in te kleuren met copics of disstress-inkt,daar ben ik nog niet uit.Uiteraard Memento inkt aangeschaft.Verder journaling stempels van Kaiserkraft en Versamark voor te embossen en clearpoeder.De nieuwste Spellbinders Nestabilities Beaded Circles en een schuurmaatje en een tacky glue pen voor mijn gestanste letters op te plakken.Nou luitjes dit was het weer,jullie zijn weer helemaal op de hoogte van mijn nieuwe aankopen.Groetjes en lots of love Juanita.


5 opmerkingen:

  1. Prachtig, je kaart! Ik herken wel de kaart waarvan jij je inspiratie kreeg, maar je hebt er wel helemaal je eigen ding van gemaakt! Met een mooie tekst!

    Leuk, je spullen... ik wens je er veel plezier mee,meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijke vrolijke kaart en leuke spulletjes heb je! geniet er lekker van!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart!!
    Leuke spullen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele mooie kaart heb je gemaakt, en wat een leuke scrapspulletjes zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje, lekker vrolijk. Ik heb ook veel met Flutter gewerkt!!
    Ik was ook op de beurs in Rijswijk, heerlijk he?
    Leuke spullen heb je!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen