Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 12 september 2010

Ik ben er uit, ik geef de Trendy Treehouse Blog Award door aan......



Ik zou nog even terugkomen op deze blogaward.

De reden dat ik een blog gestart ben is dat het me wel leuk leek om mijn scrapwerk met jullie te delen.Ik ben nl.bezeten om blogs van anderen te volgen,en vooral wat zij maken,en tevens op die manier veel inspiratie op te doen.Ik blijf me keer op keer verbazen waar de mensen de creativiteit vandaan halen,amazing gewoon.

Aan de volgende 10 personen zou  ik graag de Trendy Treehouse Award willen doorgeven:
All The Things I Love(Bev Rochester)
Anita's warme groetjes
Butterflykisses.....Erna
M@rjans blog
Marley's Scrapcards
My Scrapspace and More
Norbiba's Scrap & Life
Peets Scrapalbum
Scrap ala Rose
Scrapstuff and More

Bij deze allemaal van harte gefeliciteerd met jullie award.Ik gun het jullie van harte omdat jullie zulke mooie creaties maken.Ik blijf jullie blogs met plezier volgen.

Liefs, Juanita

4 opmerkingen:

  1. Hey Juanita,

    Onwijs leuk van je dat je me een award geeft. En ook erg leuk dat je mijn werk leuk vindt bedankt voor het compliment.
    Ik ben er meestal ook wel op de beurs maar ben nu herstellende van een operatie dus vandaar dat ik er niet bij kon zijn. Wie weet komen we mekaar nog is tegen.
    Wat zijn die engeltjes trouwens lief in je blog achtergrond.

    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. VAn harte gefeliciteerd met je award! Je hebt hem verdiend:) En wat lief van je om hem aan mij door te geven! Superbedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je award, Juanita en dank je wel dat je hem aam mij wil doorgeven. Ik voel me vereerd en waardeer het echt.

    Ik heb zitten genieten van je kaarten van je vorige post, ZO MOOI!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg bedankt, Juanita. Erg lief van je!!
    Groetjes,
    Peet

    BeantwoordenVerwijderen