Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

maandag 30 augustus 2010

A thanks a million kaartje!

Ik heb voor dit thanks a million kaartje gebruik gemaakt van het merk Crate paper en de lijn Pink Plum gebruikt.De voorkant heb ik gedeeltelijk gescraplift van http://scrapsandmore-ellenblogspot.com en er ook mijn eigen draai aan toegevoegd en voor de binnenkant heb ik  de bekende vlinder van marian gebruikt en de thank you stempel van Inkadinkado en natuurlijk een cuttlebugstans voor de achtergrond.Hoop dat jullie hem /haar leuk vinden.

Dit is hem dus geworden,ben gek op berichtjes,zal zeggen doe jullie best.

Liefs en groetjes,Juanita.


6 opmerkingen:

  1. mooie kaarten! vooral die 2e vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat een mooie kaarten, heel erg stijlvol!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele mooie kaarten!
    kijk eens op mijn blog,er staat iets voor je

    groetjes,Marika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Juanita,

    Wat heb je dit mooi gedaan, zo leuk de dub. vlinder...

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW.. je kaarten zijn echt prachtig!!

    Dat lint op de eerste, mooi gedaan! En op de tweede is de embossing achtergrond en de vlinder+stempe; een super combinatie!


    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen