Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 8 augustus 2010

Met mijn 4 jaar ben ik ook met scrappen begonnen!!!!

Hieperdepiep Hoera,Opa is vandaag jarig,en oeps weer een dagje ouder.

Zoë heeft daarom een hele mooie grote kaart gescrapt en opa Theo en haar naam heeft ze zelf op de kaart geschreven.Nou,dat is toch knap van een 4-jarige kleuter.Mamma Sandra zegt al ze treedt echt in de voetsporen van haar oma.Ze is al een echte knutselmiep aan het worden.

Ben benieuwd wat jullie van Zoë's creatie vinden? 

4 opmerkingen:

  1. Nou, dat heeft Zoë mooi gedaan hoor! En het is zeker knap dat ze ook opa Theo op de kaart heeft geschreven.
    Zoals ik op mijn laatste layout in de journaling al schreef...ik ben dit stadium van knippen en plakken eigenlijk nooit ontgroeid hahaha...alleen noem ik het nu scrappen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als die kleine meid nu al zo'n mooie kaart maakt,beloofd dat voor de toekomst.Knap gedaan hoor!

    groetjes,Marika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He mam,
    Hartstikke leuke Blog en heel knap allemaal hoor :)

    Leuk wat Zoë heeft gemaakt voor der Opa..:D

    Dikke kus van je zoon,

    Cu Soon xxx

    BeantwoordenVerwijderen