Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

donderdag 5 augustus 2010

Een vrolijk Happy Birthday To You kaartje gemaakt!

Dit Happy Birthday To You kaartje heb ik gemaakt voor een oudere heer die 92 wordt.Ja,je leest het goed .Ik heb vroeger 9 jaar in de huishouding gewerkt bij hem en zijn echtgenote.Hij is altijd gek op mooie fleurige bloemen geweest.Nou dat is aan mij wel besteed.Dus dit keer hoef ik geen standaard mannenkaartje te maken.                                                                                                                                           

2 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt, daar zal die meneer blij mee zijn denk ik !!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja en als hij dan ook nog eens van bloemen houdt, dan weet je als scrapper wel wat je te doen staat hè ;) Je kaart is echt leuk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen