Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

woensdag 14 juli 2010

Amboss heeft examen gedaan,Puppycursus en de vervolg cursus EG.

Op 28 maart 2010 heeft Amboss examen gedaan voor zijn puppycursus.Hij is geslaagd met 109 punten,en tevens heeft hij hiermee de 1e prijs in de wacht gesleept.Hij heeft zijn eerste beker gekregen en tevens een zak puppyvoer.We zijn zo trots op ons ventje.




Op zondag 11 juli j.l. heeft Amboss voor de 2e keer examen gedaan.Dit keer voor de EG-vervolgcursus.Na je puppycursus moet je eerst BEG doen,maar Amboss was zo goed dat hij een cursus mocht overslaan.Hij is met een Zeer Goed Geslaagd,en heeft 228 punten behaald. Op naar de vervolgcursus VEG.Baasje en vrouwtje zijn trots op je gozertje.
Liefs Juanita.



                                                    

2 opmerkingen:

  1. WAUW!Wat een superprestatie zeg.Geen wonder dat jullie erg trots zijn.En terecht!!!

    groetjes,Marika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super goed van Amboss!
    8=8 voor de grote lobbes ;)
    ('t is een bot..je hebt er wat fantasie voor nodig hoor hahaha...)

    BeantwoordenVerwijderen