Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 50 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 10 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

woensdag 30 juni 2010

Tara in Memoriam 30 juni 2009-30 juni 2010.

We hadden je nog zoveel te geven,maar je ziekte heeft je bij ons weggenomen.Ooit zullen wij elkaar weer zien.Vroeg of laat misschien.Maar één ding mag je nooit vergeten,je zal voor altijd in ons hart voortleven.

Lieverd we missen je verschrikkelijk.

Het is vandaag precies 1 jaar geleden dat wij voor de moeilijke keuze kwamen te staan om onze teef  Tara, van bijna 6 jaar, te laten inslapen.Het liefst wil je ze nog langer bij je houden,maar we moesten aan haar denken,zij leed vreselijk veel pijn,en niet aan jezelf.We hebben er voor ons gevoel goed aangedaan(oh alleen de gedachte alweer,sorry,de tranen rollen over mijn wangen).

Graag zou ik mijn  mooie momenten met Tara met jullie willen samendelen.Vanaf pup tot aan volwassen hond.Dit heb ik toen gedaan  aan de hand van een mini-album toen ik net begon te scrappen.Je kan hier goed het verschil zien,als beginnend scrapper en wat ik tot nu toe creëer.

Liefs,Juanita

7 opmerkingen:

  1. Je boekje is heel erg mooi geworden. Een mooie herinnering aan Tara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geworden!!

    Groetjes,
    Mirandab (SA forum)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een kostbaar boekje is dat geworden zeg.
    Mooie herinneringen.

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie herinnering! En een prachtige hond. Wat erg dat jullie zo snel afscheid moesten nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi boekje heb je gemaakt........

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat verdrietig,zo jong nog....
    Je hebt er een prachtig album van gemaakt.
    Een heel mooie herinnering aan haar !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik zie dat je man hier nog haar heeft . Maar wel een leuk album als herinnering

    BeantwoordenVerwijderen