Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

maandag 31 mei 2010

Verjaardagskaartje voor 1-jarig nichtje was een succes!

Hierbij show ik een verjaardagskaartje voor ons 1-jarig nichtje Amber.Ik kon hem zelf niet overhandigen daar ik en nu nog steeds ziek ben.Ik heb 2 weken geleden  keelontsteking gehad,en natuurlijk niet lang genoeg uitgeziekt .Ik verga nog van de oorpijn en hoofdpijn.Maar het in bed liggen,daar word je op den duur helemaal gaar van.Ben blij dat ik zo nu en dan achter de pc kan kruipen.Hier komt mijn creatie dan.


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.De familie vonden dat ik er stukken op vooruit was gegaan,vergeleken met een paar jaar geleden.Maar ja daar hebben we allemaal last van in het begin.Zal nog wat creaties tonen. 

3 opmerkingen:

  1. mooie kaartjes.
    de 2e met de tekst er zo opgemaakt is wel heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaarten.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaartjes!
    groetjes Lea

    BeantwoordenVerwijderen